فرمانده سپاه قدس گیلان با مادر شهیدان حسینی در بندرانزلی دیدار کرد

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با حضور در منزل شهیدان سیدرحمت و سیدمحسن حسینی در بندرانزلی از مادر گرانقدر این دو شهید عزیز دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۰۲۹۷۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرانزلی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دیدار با مادر شهیدان سیدرحمت و سیدمحسن حسینی در بندرانزلی ضمن تجلیل از صبر و بردارباری خانواده شهدا در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز همه ملت ایران خود را مدیون ایثار زینب‌گونه مادران شهدا می‌دانند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خدمت به خانواده شهدا را وظیفه تمامی مسئولان دانست و خاطرنشان کرد:مسئولان نباید فراموش کنند که برای ایجاد اقتدار امروز جمهوری اسلامی چه خون‌هایی برزمین ریخته شده است.

وی عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و ابراز داشت: متاسفانه وجود برخی مشکلات در کشور زیبنده نظام جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور ایران نیست و مسئولان باید هرچه سریعتر برای رفع آن اقدام کنندو

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: هر کسی در مسیر شهدا و خدمت به شهدا قرار گرفت از خوان نعمت آنها بهره برد و هر که در مقابل این جریان ایستاد به تباهی رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خود خداوند وعده داده است که شهدا همواره زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند خاطرنشان کرد: جایگاه شهدا در نزد خداوند آنقدر رفیع و ویژه است که اگر گوشه چشمی به هر کسی بیندازند قطعاً آن فرد نیز عاقبت به خیر و عزیز خواهد شد.

به گزارش بسیج، سید رحمت حسینی متولد فروردین ماه ۱۳۴۳ ، در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ شلمچه و بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. سید محسن حسینی نیز سال ۱۳۶۳ در مریوان و براثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار