خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

مدیریت جهادی و انقلابی شاخصه جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی

حجت الاسلام معبودی گفت: جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی مدیریت جهادی و انقلابی را بصورت عملی به مدیران و مسئولان نشان دادند.
کد خبر: ۹۳۰۲۹۶۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام معبودی در دیدار با شورای فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین گفت: طبیعتا قرارگاه با اهدافی تشکیل شده و باید به دنبال رسیدن به آن اهداف تلاش کند.

چهار هدف مهم در قرارگاه پیشرفت و آبادانی باید مد نظر باشد و در رسیدن به اهداف ، تلاش مستمر داشته باشد، هدف اول محرومیت زدایی در همه ابعاد من جمله معیشت و اقتصاد، فقر فرهنگی، تربیتی، سلامت، عمرانی و ... می باشد و باید مدام تکرار کنید که هر جایی که محرومیتی دارد، قرارگاه جهت رفع آن اعلام آمادگی و برای رفع آن تلاش کند.

ایشان در ادامه بیان کرد: هدف دوم مدیریت جهادی و انقلابی است که بارها رهبری به این مساله مهم اشاره کرده اند و شما جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی این مساله را در عمل و بیان به مردم و مسئولین نشان داده اید.

هدف سوم، حفظ زندگی ایرانی اسلامی در روستاها می باشد. یک زمانی ایران در روستاها خلاصه می شد و سیاست اشتباه دوره پهلوی سبب شد تا روستاییان به شهر مهاجرت داشته باشند و باعث تخلیه بسیاری از روستاها شد و روستا را تبدیل به مصرف گرا بودن سوق داد و جوانان کمی در روستاها باقی ماندند. با ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در روستاها سبب احیای تولید روستایی می توان شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه بیان کرد: آخرین هدفی که قرارگاه باید در روستاها دنبال کند، ایجاد، ترویج و احیای مشاغل خانگی و همچنین روستایی است. کاری باید کنید تا روستاها تبدیل به کارگاه های تولیدی کوچک متناسب با بوم منطقه خود شوند. در زمان های گذشته که خود بنده با افتخار اعلام میکنم روستازاده و روستایی هستم، خرجی که بر عهده دولت داشتیم، تامین نفت برای ایام زمستان بود و سایر مواد مصرفی از شیر، ماست، کره، مرغ، تخم مرغ، گندم، نان، گوشت و ... را خودمان در روستا تامین میکردیم و حتی برای درآمد بیشتر به شهر می فروختیم.

معبودی در پایان از زحمات و اقدامات شورای فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین در روستاها، تقدیر و تشکر کرد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار