خبرهای داغ:

جریان نفوذ به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان نفوذ به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور و ناکار آمد نشان دادن نظام ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۰۲۶۶۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبری فرموده اند آمریکا به دنبال نفوذ در ایران و کشور های منطقه است که متاسفانه بعضی از افراد جریان نفوذ را باور ندارند که باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: در طول 42 سال گذشته بسیاری از گروه ها و جریان ها به دنبال ضربه زدن به نظام کشور ما بوده اند که خوشخبتانه موفق نبوده اند و کشور ما با قدرت به راه خود ادامه داده است.

او ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز در کشور ما هیچ ربطی به تحریم ندارد و مشکلات درون کشور قابل حل هستند که عده ای با ناکارآمدی دلیل حل نشدن این مشکلات هستند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: آمار به خوبی نشان می دهد که پیشرفت های کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب نیست.

او ادمه داد: 7 درصد منابع طبیعی دنیا در اختیار کشور ما است و این نشان می دهد که اگر مدیران ولایی در مدیریت کشور وجود داشته باشند و دغدغه مردم دغدغه آنها باشد ما هیچگاه دچار مشکلات نمی شویم .

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه دشمنان ما در فضای مجازی به شکل حرفه ای به دبال ضربه زدن به کشور ما از طریق رسانه ها هستند ، امروز وظیفه ما تبیین و روشنگری موضوعات برای مردم است .

کارشناس مسائل سیاسی خاطرشنان کرد: فهم از صحبت ها و منویات رهبری باید شکل گیرد و این برای افرادی که در جهت روشنگری مردم فعالیت می کنند بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: جریان تحریف به دنبال تخریب موضوعات علمی و عقیدتی و ... در کشور هستند و در بین مردم تردید ایجاد می کنند که همه باید در این خصوص هوشیار باشند.

او ادامه داد: با انتخاب درست و روی کار آمدن دولت جوان انقلابی مطمئن باشید آینده روشنی در انتظار کشور ما است .

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: با حضور مدیران انقلابی و فهم و بصیرت حداکثری مردم باید انقلاب ما بیمه شود تا بتوانیم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار