سرتیپ تنگسیری در گیلان:

آمریکا از هیچ جنایتی در عراق و سوریه دریغ نکرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشور آمریکا که ادعا حقوق بشر دارد انواع سلاح‌های پیشرفته را به گروه‌های تروریستی النصره و داعش داده و از هیچ‌ جنایتی در سوریه و عراق دریغ نکرد.
کد خبر: ۹۳۰۲۵۷۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری شب گذشته در مراسم یادواره تلویزیونی شهدای مدافع محرم گیلان در رشت با بیان اینکه وجود هشت هزار شهید و ۲۳ شهید مدافع حرم نشان دهنده بصریت و انقلابی بودن مردم این خطه از کشور است، اظهار داشت: مردم غیور و انقلابی گیلان در طول ۴۰ سال انقلاب و دفاع مقدس قهرمانان زیادی مثل شهید املاکی، خوش سیرت و قلی پورها را تقدیم نظام‌مقدس جمهوری کرده و بنده در برابر این همه شجاعت، فداکاری و هشت هزار شهید گیلان و ۲۳ شهید مدافع حرم سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی با اشاره نقش مدفعان حرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در کشور سوریه گفت: بچه‌های ایران و گیلان در دفاع از حرم در سوریه حماسه‌ها آفریده و درسی بزرگ به آمریکا و داعش دادند که کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی با پاسخ محکم جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخلاق شهدای مدافع حرم را الگویی مناسب برای جوانان دانست و افزود: اخلاق شهدا مثل شهید روحی زمان زنده بوده و ارتباطش با خدا در همه شرایط حفظ و بسیار مهربان و با روحیات اخلاق اسلامی بود به همین دلیل در این شرایط نفوذ فرهنگی همه جوانان باید این شهدا را الگوی خود قرار دهند.

تنگسیری با اذعان به اینکه کشور مستکبر آمریکا فقط به ظاهر ادعای حقوق بشری دارند، تصریح کرد: کشور آمریکا که ادعا حقوق بشر دارد انواع سلاح‌های پیشرفته را به گروه‌های تروریستی النصره و داعشی داده و از هیچ‌ جنایتی در کشور سوریه و عراق دریغ نکرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ویژگی‌های شهدای مدافع توسط جوانان و مسؤولان بیان کرد: در این شرایط فضای مجازی افراد باید از ایمان قوی برخوردار باشند که همسر و خانواده خود را رها کرده و در راه دفاع از اهل بیت جهاد و به شهادت برسند لذا این امر نشان می‌دهد جوانان امروز از دوران دفاع مقدس چیزی کمتر ندارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گله‌مندی از زخم زبان‌های زده شده به مدافعین حرم در چند سال گذشته گفت: مدافعین حرم زخم زمان های زیادی خوردند ولی اگر آنان نبودند داعش تا نزدیکی مرز کرمانشاه آمده بود لذا اکنون وظیفه ماست که قدر این شهدا و خانواده آنان را بدانیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار