خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

شروع به کار طرح قرارگاه شهید سلیمانی در جاجرم

طرح قرارگاه شهید سلیمانی در شهرستان جاجرم شروع به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۰۲۳۸۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه جاجرم در جلسه طرح قرارگاه شهید سلیمانی بیان داشت: این طرح در شهرستان جاجرم باکمک شبکه بهداشت وبسیج وسپاه شروع به کار کرده است.

سرگرد اسماعیل محمدنیا با بیان اینکه این قرارگاه شامل چند تیم است، گفت: یکی از این تیم ها تیم های مراقبتی است که شامل دو بخش است یکی رصد افرادی است که مبتلا به کرونا شده اند که باید قرنطینه را کامل اجرا کنند و دومی مراقبت های پزشکی است که پزشکان و کادر درمان با کمک بسیجیان به مراقبت از بیماران می پردازند.

وی افزود:تیم بعدی ما تیم حمایتی است که در قالب کمک‌های مومنانه بسته های معیشتی را توزیع می کنند، اگر افراد مبتلا زیرمجموعه کمیته امداد باشند کمیته امداد زحمت توزیع را خواهد کشید اگر زیر مجموعه بهزیستی باشند اداره بهزیستی پای کار خواهد آمد و اگر تحت پوشش هیچ نهادی نباشند و واقعا نیازمند باشند مجموعه بسیج انشالله بناست کمک کند.

وی اظهار داشت: تیم دیگر تیم نظارتی خواهد بود که مسئولیت آن با شبکه بهداشت و درمان است و بسیجیان ما به آنها کمک می‌کنند این تیم ادارات اصناف و بازار و کارخانه ها را رصد می‌کنند که پروتکل های بهداشتی زدن ماسک فاصله های فیزیکی را رعایت کنند.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم افزود: تیم بعدی تیم آموزشی است که توسط پایگاه‌های بسیج چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی در شهر و روستاها از طریق امام جماعت شورا و دهیار روستاها انشاالله کار آموزشی برای رعایت پروتکل بهداشتی و مقابله با ویروس منحوس کرونا ارائه خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار