خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در پارک و بوستان هاي کلانشهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۳۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حميد رضا اکبري در بيان جزئيات اين خبر گفت: در راستاي تأمين آسايش و آرامش عمومي جامعه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در باغ غدير، پارک مشتاق و باغ گلها به اجرا گذاشته شد .

اين مسئول انتظامي هدف از اجراي اين طرح را پاکسازي اين مکان ها از وجود افراد هنجارشکن، حاملان سلاح سرد، خرده فروشان مواد افيوني و معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: در اجراي اين طرح طی مدت يک هفته 40 دستگاه وسيله نقليه متخلف توقيف و 10 متهم نيز دستگير و مقاديري مواد مخدر به همراه تعدادي سلاح سرد کشف شدند.

سرهنگ اکبري با بيان اينکه در نهايت متهمان بعد از تشکيل پرونده قضائي براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، تصريح کرد: پليس با افرادي که بخواهند امنيت و آرامش و سلامت افراد جامعه را مختل کنند با قدرت برخورد مي کند و از شهروندان عزيز نيز انتظار مي رود در صورت اطلاع از اينگونه موارد بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از تداوم اجراي اين گونه طرح ها خبر داد و خاطر نشان کرد:برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي يکي از اصلي ترين مطالبات مردم از پليس است و تمامي ماموريت ها و طرح هاي پليس هم براساس خواسته ها و مطالبات مردمي طراحي و به اجرا گذاشته مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار