خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

مادران و پدران شهدا با تربیت فاطمی و حسینی، انقلاب اسلامی را بیمه کردند

حجت الاسلام محسن اکبرزاده در دیدار با خانواده شهید جاوید الاثر محمد مهاجر گفت: مادران و پدران شهدا با تربیت فاطمی و حسینی فرزندان خود، انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۲۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محسن اکبرزاده " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد " در حاشیه بازدید از فعالیت های بسیج و سپاه در بخش حصارگرمخان با خانواده معزز شهید محمد مهاجر دیدار و گفت : مادران و پدران شهدا از فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام گذشتند و یقینا این نتیجه تربیت فاطمی و حسینی آنان است که این رشادت ها ، از خودگذشتگی ها و شهادت طلبی ها را به بار آورده است.

وی ادامه داد : شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب‌اسلامی ایران، تکریم خانواده معظم شهدا که بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند ، جزو وظایف اصلی مسئولان و خدمتگزاران مردم و انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد در پایان از صبر و شکیبایی این خانواده شهید که هنوز خبری از پیکرپاک فرزندشان ندارند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال صحت و سلامتی را برای این پدر و مادر شهید مسئلت نمودند.

شهید جاویدالاثر محمد مهاجر تنها فرزند خانواده بوده و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل گردیده است و بعد از گذشت 35 سال از زمان شهادت هنوز پیکرپاک شهید بازنگشته و خانواده چشم انتظار او هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار