خبرهای داغ:

دیپلماسی ضعیف ما سبب جولان اسرائیل در منطقه شده است

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز تفکر نفوذ در بدنه دولت وجود دارد گفت: دیپلماسی ضعیف ما سبب جولان اسرائیل در منطقه شده است
کد خبر: ۹۳۰۲۰۰۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
دیپلماسی ضعیف ما سبب جولان اسرائیل در منطقه شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام تلاش و فعالیت خود را برای سربلندی قرآن و نظام و انقلاب انجام داد و مطیع امر ولایت بود گفت: خلأ ایشان امروز کامل در منطقه و کشور کاملاً احساس می‌شود.
وی افزود: امروز با دیپلماسی ضعیف ما، اسرائیل در مرز‌های ما جولان می‌دهد و این موضوع ضربه سنگینی که از جریان نفوذ خورده ایم و تا امروز تمام بزرگان ما به دست نفوذ و داخلی‌ها شهید شدند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: نفوذی‌ها در همه ترور‌ها و اتفاقات مختلف در کشور حضور داشتند و تفکری که امروز در بدنه دولت و جا‌های مختلف وجود دارد، تفکر نفوذ است.
وی با تاکید بر اینکه جایگزین این افراد بسیار سخت است که درست شود ادامه داد: هر چند خون این عزیزان بسیار اثر دارد، اما ساخت این انسان‌ها کار سختی است و امیدواریم خداوند جبران کند.
خانی با بیان اینکه این شخصیت‌ها را باید در حد توان خودمان به جامعه بشناسانیم اضافه کرد: فرهنگ شهید سلیمانی را باید در جامعه شکل داد و شهید حججی از فرهنگ شهید سلیمانی است و شهید سلیمانی از فرهنگ امام راحل و امام راحل از فرهنگ قرآن و دین سربرآورده است.
وی با بیان اینکه تلاش دشمنان این است که فرهنگ دینی را به فرهنگ خشونت تبدیل کنند گفت: افراد نفوذی و کاملا سرسپرده آمریکا و اسرائیل تلاش دارند این فرهنگ‌ها را محو و فرهنگ‌های پوچ را جایگزین کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار