خبرهای داغ:
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر:

لغزندگی خیابان در ملایر حادثه آفرید

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر گفت: لغزندگی خیابان حادثه آفرید و موجب برخورد خودروی پیکان به دیوار شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۵۶۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

لغزندگی خیابان در ملایر حادثه آفریدحسین روستایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اظهار داشت: طی این تماس برخورد خودروی پیکان به دیوار اطلاع داده شد که به محض اطلاع بدون فوت وقت یک دستگاه خودروی امداد نجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران سازمان به محل وقوع حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی مشاهده شد که به دلیل لغزندگی خیابان در سطح شهر و عدم توانایی راننده در هدایت خودروی پیکان منجر به برخورد به دیوار شده که خوشبختانه صدمه جدی به راننده وارد نشده و وی برای مداوا با هماهنگی ۱۱۵به یکی از بیمارستان‌های شهر انتقال داده شد.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر عنوان کرد: پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل خودرو به پلیس ۱۱۰ امدادگران سازمان با تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه خود بازگشتند .

وی در ادامه با اشاره به حریق خودروی پراید در شهرک ولیعصر نیز عنوان کرد: 13 آذر ماه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان ساکن در شهرک ولیعصر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که یک دستگاه خودروی پراید مورد حریق قرار گرفته است.

روستایی یادآور شد: بدون فوت وقت یک دستگاه خودروی سنگین اطفائیه همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام شدند که به محض رسیدن مشاهده شد خودرو پراید مورد حریق قرار گرفته و پس از عملیات اطفاء، آتش‌نشانان اقدام به سردسازی و رفع بروز حریق مجدد در خودرو کردند.

وی عنوان کرد: علت حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است که در این میان آتش‌نشانان بعد از حصول اطمینان از حریق و امنیت کامل با هماهنگی نیروهای ۱۱۰ مستقر در محل با تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه خود بازگشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار