بسیج، یاری رسان خانواده های بیماران کرونایی

بسیجیان پایگاه شهید شیرعلی راشکی زاهدان در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند .
کد خبر: ۹۳۰۱۵۳۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرعلی راشکی مهرشهر زاهدان گفت:: پایش خانه به خانه محله مهرشهر زاهدان با مشارکت و همکاری پایگاه سلامت مهرشهر در حال انجام است که در این طرح هر خانواده بیمار توسط یک بسیجی تا بهبودی کامل مایحتاج مورد نیازشان هر دو روز یکبار تهیه و درب منزل شان تحویل داده می‌شود.

ملک محمد میر ضمن تقدیروتشکر از همکاری خوب مردم مهرشهر افزود: غربالگری وآمارگیری خانه به خانه کرونا توسط گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرعلی راشکی در حال انجام است که با توجه به حجم بالای خانوار‌های ساکن در منطقه این طرح به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت بیماریابی و بر پایه محله محوری برنامه ریزی شده و هدف از اجرای آن حمایت از بیمارانی است که در قرنطینه‌های خانگی بر اساس توصیه‌های پزشکی گروه‌های پزشکی سازماندهی شدند که به همین منظور هم هر خانواده بیمار توسط یک بسیجی تا بهبودی کامل مایحتاج مورد نیازشان هر دو روز یکبار تهیه و درب منزل شان تحویل میشود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار