معاون استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید

اجرای قانون به نفع تولید و اشتغال، باید سرلوحه مدیران باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد: اجرای قانون به نفع تولید و اشتغال، باید سرلوحه مدیران باشد.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۲۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد: اجرای قانون به نفع تولید و اشتغال، باید سرلوحه مدیران باشد.

آرش فرزام صفت در این جلسه اظهار داشت: انتظار رفتار غیر قانونی از مدیران نداریم، اما باید در اجرای قانون به موضوع حفظ تولید و تداوم اشتغال  توجه کافی شود.

معاون استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در شرایط امروز که تولید با مشکلاتی عدیده مواجه است، مدیران باید با دلسوزی و پشتکار، رافع مشکلات باشند.

وی با یادآوری راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گیلان با هدف رسیدگی فوری به مشکلات واحدهای تولیدی ، ادامه داد: برای نیل به این هدف نمایندگان دستگاه‌های اجرایی باید تام‌الاختیار باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی را برای ایجاد اشتغال و حفظ تولید مهم خواند و تأکید کرد: فعال‌سازی واحدهای غیرفعال و تحت تملک بانک ها اصلی ترین انتظار از مدیران است.

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات سه واحد تولیدی استان، شماری از کارآفرین برگزیده استان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار