نماینده مردم سبزوار در گفت و گو با بسیج عنوان کرد؛

تعلل دولت در اجرای طرح کمک معیشتی برای مردم

عنابستانی ضمن اشاره به اینکه وظیفه دولت اجرای طرح مورد تصویب مجلس شورای اسلامی است گفت: دولت در اجرای طرح کمک معیشتی برای مردم تعلل به خرج می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۰۱۱۹۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
علی‌اصغر عنابستانی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اینکه در حال حاضر و فشار اقتصادی و معیشتی همراه با کرونا مضاعف شده است و مجلس در پی راه‌حلی برای ایجاد مسکنی برای گذر‌ای از این دوران است اظهار داشت: طرح معیشتی تصویب‌شده در مجلس برای گذر از این بحران است و دولت موظف به اجرا کردن آن است.

وی با اشاره به اینکه هرچند دولت با تعللی که به خرج می‌دهد سعی دارد تا به‌گونه‌ای از اجرای این طرح و کمک به مردم سرباز زند ادامه داد: دولت تنها در فکر این است که طرح کمک معیشتی که ۱۰۰ هزارتومانی را به مدت چهار ماه اجرا کند درحالی‌که طرح مجلس هفت دهک پایین جامعه را هدف گرفته تا بخش بزرگی از مردم زیرتر حمایت این طرح قرار بگیرند.

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه متأسفانه شرایط اقتصادی به سمتی پیش رفته که مردم حتی با آگاهی از مشکلات کرونا و احتمال سرایت بازهم در صف‌های طولانی برخی حراجی‌ها و میدان‌های تره‌بار با ازدحام جمعیت قرارمی گیرند افزود: در این شرایط نمی‌شود آن‌چنان به مردم خرده گرفت چراکه فشار اقتصادی افراد را مجبور می‌کند تا برای خرید باقیمت پایین‌تر خود را به این مراکز برسانند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین معضلات در شرایط کرونا بیکار شدن افراد و نداشتن بیمه است تصریح کرد: این موضوع مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم قرارگرفته و دولت باید هرچه سریع‌تر در این خصوص چاره‌اندیشی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها