خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

آغاز طرح شهید سلیمانی در جاجرم

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم از آغاز طرح " شهید سلیمانی " در جاجرم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۸۵۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد اسماعیل محمدنیا با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی توسط بسیج و سپاه در کنار پرسنل بهداشت و درمان با هدف قطع زنجیره کرونا اجرایی می شود، دارای کارگروه های متفاوتی است، گفت: اجرای این طرح از امروز در شهرستان جاجرم آغاز شده است.

 فرمانده سپاه شهرستان جاجرم اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مجموعه بسیج و سپاه در کنار عوامل کادر درمان حضور مستمر داشته اند تا بتوانند با موفقیت تمام زنجیره ویروس کرونا را قطع کنند.

سرگرد محمدنیا با بیان اینکه این قرارگاه متشکل از چند تیم است، افزود: تیم های مراقبتی شامل دو بخش رصد افرادی که مبتلا به کرونا شده اند و باید قرنطینه را کامل اجرا کنند و بخش دوم مربوط به مراقبت های پزشکی است که پزشکان و کادر درمان با کمک بسیجیان به مراقبت از بیماران می پردازند.

وی افزود: فاز بعدی تیم های حمایتی هستند که در قالب کمک‌های مومنانه بسته های معیشتی را توزیع می کنند که اولویت با مجموعه خانواده هایی است که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین فاز سوم مربوط به تیم نظارتی خواهد بود که مسئولیت آن با شبکه بهداشت و درمان است و بسیجیان در راستای کمک به آنها رصد بازار را انجام خواهند داد که پروتکل های بهداشتی به صورت کامل انجام شود.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: تیم مورد نظر دیگر در حوزه آموزش در فضای حقیقی و مجازی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا اقدام خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار