بیانیه سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه زنجان در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه زنجان در بیانیه ای،ترور بزدلانه شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۸۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن بیانیه بخ این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


«مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا» سوره احزاب-۲۳
«از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آن‌ها در [همین‏]انتظارند و [هرگز عقیده خود را]تبدیل نکردند.»

شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخری زاده به دســت مزدوران جنایتکار و شقاوت پیشه را به محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وملت سربلند و بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

شهید فخری زاده‌ی عزیز در صحنه مبارزه مردم با کرونا یکی از پیشگامان بود؛ و در صنعت دفاعی در این عرصه تلاش کرد و یکی از کار‌هایی که انجام شد، آماده کردن کیت تشخیص کرونا جزو اولین‌ها بود که مجموعه تحت مدیریت و با مسئولیت ایشان این کار را انجام داد.

در اهمیت کار‌های شهید فخری زاده همین بس که اقدامات او به دلیل مهم و مفید بودن و ضرورت حفاظت از آن‌ها قابل بیان نبوده و باز هم نیست. همین اقدامات شهید فخری زاده باعث شده بود نشریه آمریکایی "فارن پالیسی" او را به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در فهرست ۵۰۰ نفر قدرتمندترین افراد جهان منتشر می‌شود، قرار دهد و غربی‌ها وی را صندوقچه اسرار برنامه هسته‌ای «کشورمان تلقی کنند.

امروز بر هیچکس پوشیده نیست که رژیم وحشی آمریکا و صهیونیست غده‌ی سرطانی منطقه، آنچنان از حرکت پرشتاب علمی کشور در حوزه فناوری‌های حساس و بازدارنده، عصبانی و سرخورده هستند که تنها راه پیش پای خود را ترور و حذف فیزیکی دانشمندان و محققان این حوزه‌ها می‌دانند. اما واقعیت آن است برخلاف آنچه صهیونیست‌ها سعی دارند القا کنند و نمایش دهند، این حرکت تروریستی آن‌ها از سر استیصال و عصبانیت اســت. آنان به خوبی می‌دانند که دستاورد‌های حاج قاسم ها، مجید شهریاری ها، حسن طهرانی مقدم ها، مسعود علی محمدی‌ها، حسین همدانی‌ها، مصطفی احمدی روشن ها، محسن حججی ها، داریوش رضایی نژاد‌ها و... و محسن فخری زاده‌ها، امروز رژیم صهیونیستی را به جایی رسانده است که مجبور شود دور خود دیوار کشیده و از سایه خود نیز هراس داشته باشد.

واضح است که ترور شهید «محسن فخری زاده «قرینه‌ای روشن برای عدم تأثیر تحریم‌ها در پیشبرد برنامه‌های هسته‌ای و موشکی و کل امور علمی کشورمان است. رژیم غاصب صهیونیستی وآمریکا‌ی جنایتکار در حالی اقدام به حذف دانشمندان علمی کشورمان می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران در آستانه شکست نهایی پروژه فشار حداکثری است و باید این پیام را دریافت کنیم که اعتماد به غرب و ایادی و احزاب مختلف آن‌ها واز هر حزبی تبعات سنگینی دارد که کمترین آن‌ها درز اطلاعات شخصیت‌های علمی برجسته کشورمان از سوی نهاد‌های به اصطلاح بین المللی است و نتیجه آن هم حادثه داغ عصر یک روز سرد پاییزی که هرگز از ذهن تاریخ حذف نخواهد شد؛ است.

در پایان ما روحانیون و طلاب بسیجی نیز همگام با مردم ایران اسلامی که برای تداوم انقلاب اسلامی بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرده اند، از نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی انتظار داریم انتقام درخور شأن از عاملان و آمران جنایت ترور دانشمندان گرفته شده و پاسخ قاطع و کوبنده به آنان داده شود؛ طوری که دیگر شاهد تکرار این فجایع توسط دشمنان سیلی خرده نظام نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار