خبرهای داغ:

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان سمنان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده

دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان سمنان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده در مقابل دفتر نماینده مجلس این شهر تجمع کردند.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۲۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان سمنان در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده جلوی دفتر نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
این دانشجویان ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده از مجلس شورای اسلامی و نماینده ایشان خواستند از هر اقدام قاطع در محکومیت این ترور و حمایت از پاسخ قاطع و انقلابی و مجازات عاملان و عاملان این ترور را حمایت کند.
دانشجویان بسیجی از طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی جهت لغو تحریم‌ها و ارتقاء سطح ذخیره سازی اورانیوم غنی شده و بازگشایی و آغاز به کار سانتریفیوژ‌ها و حمایت از دستاورد‌های هسته‌ای، حمایت و تشکر کردند.
در ادامه دانشجویان از مسئولان نظامی خواستار اقدام و پاسخ قاطع و سخت به آمرین و عاملین این ترور ناجوانمردانه شدند.
دانشجویان انقلابی با شعار‌های خود اسرائیل را مجری این ترور ناجوانمردانه دانسته و از دستگاه دیپلماسی خواستن همه تلاش خود را در راستای یک دیپلماسی فعال در محکوم کردن این اقدام شنیع به کار بندند.
در ادامه دانشجویان از دولت خواستند که به خاطر این ترور ناجوانمردانه از برجام خارج شده و دیگر دم از مذاکره مجدد نزنند.
دانشجویان در این مراسم از شعار‌های «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» «ترور دانشمندان نتیجه برجام است» «مسئولان نظامی انتقام انتقام» «مجلس انقلابی حمایتت میکنیم» «هیهات من الذله» «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار