خبرهای داغ:
به همت دو خیّر میانه ای صورا گرفت

اهدای پنج دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان

دو خیر میانه ای چهار دستگاه گوشی هوشمند و یک دستگاه تبلت برای پنج دانش آموز نیازمند میانه ای خریداری کردند.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۹۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خیّر نیک اندیش میانه ای در احسان پدر فرهنگی اش برای جلوگیری از عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان، هزینه خیرات برای پدرش را صرف خرید 4 گوشی هوشمند کرده و بدین گونه جای خالی پدر معلمش را در کلاس درس پر کرد.

   این خیر مدرسه یار بعد از درگذشت پدرش که سال ها قبل در کسوت معلمی در آموزش و پرورش به تربیت فرزندان این مرز و بوم اشتغال داشت با توجه به تداوم تعطیلات اضطراری مدارس در اقدامی خداپسندانه و در راستای پویش کمک مومنانه و برای جلوگیری از عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان نیازمند، با اهدای 4 گوشی هوشمند به همراه سیم کارت به یاری دانش آموزان فاقد امکانات فناوری برای حضور در کلاس های مجازی شتافت.

   آموزگار دیگری از دبستان شهید کجوئی ارباط میانه نیز که در بستر شبکه شاد در حال تدریس است، در کنار آموزش دروس تحصیلی، آموزش نوع دوستی را نیز چاشنی کلاس های درس مجازی کرده است.

   این خیّرهمکار فرهنگی که با تداوم تعطیلی مدارس پیگیر وضعیت تحصیلی دانش آموزان است، با شناسایی دانش آموزی که در کلاس شاد غایب بوده متوجه عدم امکان دسترسی او به امکانات فناوری می شود و با تهیه تبلت و راه اندازی آن مانع از عقب افتادگی تحصیلی دانش آموز خود شد.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار