خبرهای داغ:

از طرح بازگشت به مدرسه تا کمک به مدافعان سلامت خواهران بسیجی شاهرود+ تصاویر

پایگاه حضرت فاطمه (س) حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود در هفته بسیج فعالیت‌های متنوعی را در گرامیداشت این هفته مبارک اجرا کردند.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۶۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پایگاه حضرت فاطمه (س) حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود در هفته بسیج فعالیت‌های متنوعی را در گرامیداشت این هفته مبارک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام داده است که در ادامه به مختصری از این فعالیت‌ها اشاره می‌کنیم.
بسیجیان این پایگاه با پاسدار جانباز حبیبی و برادر شهیدبزرگوار سیدمحمد حبیبی دیدار که این جانباز دفاع مقدس خاطراتی از شهدای بسیجی همرزمشان بیان کردند.
همچنین تجلیل از پیشکسوت بسیجی خواهر شهید بزرگوار محمدرضا شاه حسینی با حضور فرمانده ومربی پایگاه ودو عضوشورا پایگاه دیدار و از وی تجلیل نمودند.
مسابقه ورزشی دارت نیز بین بسیجیان اجرا و از نفر برتر با اهدا جایزه تجلیل به عمل آمد.
جلسه شورا پایگاه در پایان هفته بسیج انجام و احکام و تقدیر از اعضا شورا پایگاه با اهدا تقدیرنامه سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان انجام پذیرفت.
۱۵ بسته کمک‌های مومنانه توسط اعضا شورا پایگاه تهیه و به نیازمندان محله توزیع گردید و همچنین پک‌های بهداشتی وبسته‌های فرهنگی تهیه و توزیع شد.
پیاده روی بسیجیان پایگاه تا گلزار شهدای در راستای تجدید عهد و پیمان با شهدا انجام و بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در محله توزیع گردید.
در راستای طرح بازگشت به مدرسه کلاس تقویتی زبان انگلیسی برای دانش آموزان متوسطه در پایگاه با استقبال دانش آموزان برگزار شد.
بسیجیان پایگاه با حضور در درمانگاه امام موسی کاظم (علیه السلام) با اهداء نقاشی کودکان بسیجی از تلاش آن‌ها در ایام کرونا تجلیل به عمل آمد.
خواهران بسیجی پایگاه در راستای کمک به کادر درمان بعنوان مدافع سلامت در بیمارستان امام حسین (علیه السلام) شاهرود حضور یافته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار