خبرهای داغ:

فعالیت پایگاه های بسیج منطقه کلاته خیج در هفته بسیج+ تصاویر

در گرامیداشت هفته بسیج و به همت پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا منطقه کلاته خیج شاهرود فعالیت‌های متنوع خدمت رسانی و کمک مومنانه اجرا کردند.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۱۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج و به همت پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا منطقه کلاته خیج شاهرود فعالیت‌های متنوع خدمت رسانی و کمک مومنانه در پایگاه‌های شهری و روستایی برگزار که در ادامه می‌آوریم:
۶۰ بسته معیشتی به همت پایگاه بسیج امام جعفر صادق (ع) روستای ابر تهیه و بین نیازمندان توزیع و ۳ هزار ماسک در سطح روستا توزیع و تعدادی از بسیجیان با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود در پویش نذر خون شرکت کردند.
همچنین طرح نان مهربانی؛ توزیع نان صلواتی در سه نوبت پخت نان از طریق دو نانوایی در سالروز تشکیل بسیج در روستای ابر به همت پایگاه انجام و ۴ تن پیاز نیز در سطح روستا توزیع شد.
به همت پایگاه محمد رسول الله (ص) روستای قلعه نو خرقان ۱۰۰ بسته معیشتی و بن نان با همکاری مرکز نیکو کاری تهیه و بین آسیب دیدگان از کرونا روستا توزیع و ماسک رایگان بین اهالی روستا توزیع و ۲۰۰ پرس غذای گرم درب منازل نیازمندان روستا توزیع گردید.
۵۰ بسته معیشتی به همت پایگاه حضرت ولیعصر (عج) شهر کلاته خیج بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
رژه موتوری به مناسبت هفته بسیج به همت پایگاه شهید اشرفی اصفهانی روستای جیلان انجام و ۳۰۰ بسته فرهنگی و بهداشتی با همکاری دهیاری، شورای اسلامی و پایگاه بسیج خواهران تهیه و تقسیم بسته‌ها با حضور مسوول خانه بهداشت روستا در سطح این روستا انجام گرفت.
۴۰ بسته معیشتی به همت پایگاه شهید چمران با همکاری مرکز نیکوکاری روستای گرمن بین خانواده‌های کم برخوردار روستا توزیع شد.
فرمانده پاسگاه انتظامی کلاته خیج در پایگاه شهید رجایی روستای مزج حاضر و هفته بسیج را تبریک و لوح تقدیر فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود را به فرمانده پایگاه بابت همکاری با نیروی انتظامی اهدا کرد.
همچنین در گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده حوزه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خانواده شهیدان حسن محمدی، علی اکبر آشوری، علیرضا آشوری، غلامرضا آشوری و محمد علی غلامرضایی تجلیل به عمل آمد.
پایگاه‌های بسیج این حوزه در هفته بسیج با اهدا لوح تقدیر فرمانده سپاه استان سمنان از بسیجیان خود در درب منازل تقدیر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار