خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

افتتاح دیوارکشی مدرسه و تحویل ۲ باب منزل مسکونی در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تحویل ۲ باب منزل مسکونی مددجویان در هفته بسیج گفت: دیوارکشی و سرویس آبخوری مدرسه روستای دهنو علی‌آباد دمق با اعتباری حدود ۲۲۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۷۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
افتتاح دیوارکشی مدرسه و تحویل ۲ باب منزل مسکونی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در آیین تحویل واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستا‌های میشن و بهاره ملایر اظهار داشت: در سیل فروردین ماه سال گذشته واحد‌های زیادی از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی خسارت دید که در این راستا گروه‌های جهادی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: سهمیه این شهرستان در بازسازی منزل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۳۷ واحد احداثی و ۴۰ واحد تعمیر و مرمت است که توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی و با کمک خیران، کمیته امداد و بهزیستی انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: در این راستا گروه‌های جهادی در قالب ۵۰ گروه برای ساخت، تعمیر و مرمت منازل مسکونی مددجویان بسیج شدند و تاکنون اقدامات خوبی در راستای طرح‌های محرومیت‌زدایی انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تحویل ۲ باب منزل مسکونی مددجویان، در این روز همچنین دیوارکشی و سرویس آبخوری مدرسه روستای دهنو علی‌آباد دمق نیز با اعتباری حدود ۲۲۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

حسینی همچنین حضور میدانی بسیجیان ملایری در قالب گروه‌های جهادی در استان‌های سیل‌زده و زلزله‌زده و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به استان‌های سیل‌زده را از جمله اقدامات گروه‌های جهادی عنوان کرد.

وی افزود: در عرصه کشاورزی نیز ۵۲ نفر از مهندسان کشاورزی بسیجی در قالب گروه‌های جهادی،  ۱۵۶ روستا را با اجرای ۲۵۰ هکتار کشت آبی و ۴۰۰ هکتار کشت دیم پوشش دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار