فرمانده ناحیه سپاه دلگان:

آغاز طرح «حاج قاسم سلیمانی» برای تشخیص سریع کرونا در شهرستان دلگان

فرمانده ناحیه سپاه دلگان گفت: طرح «حاج قاسم سلیمانی» برای تشخیص سریع کرونا در شهرستان دلگان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۱۲۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
زمانی نیا فرمانده ناحیه سپاه دلگان به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: طرح «حاج قاسم سلیمانی» برای انجام تست سریع تشخیص کرونا با استفاده از کیت‌های مخصوص در شهرستان دلگان آغاز شد.

وی گفت: این طرح محله محور و خانواده محور به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین برای مقابله با همه‌گیری کرونا در دلگان اجرا می‌شود.

زمانی نیا گفت: هدف صلی طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیرو‌های بسیج دانست و اظهار داشت: تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند و آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از اهداف این طرح است.

وی اظهار داشت: حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از دیگر راهبرد‌های مصوب در اجرای طرح شهید سلیمانی است.

سرگرد زمانی نیا نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش ۹ ماهه همکاران بهداشت و درمان و همراهی نیرو‌های بسیج با مدافعان سلامت در کارزار مبارزه با ویروس کرونا گفت: سازمان بسیج مستضعفین در تبعیت از فرمایش رهبر معظم انقلاب آماده همکاری گسترده در سراسر شهرستان برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا است و کمک مردم و نیرو‌های داوطلب نیز نقش عمده‌ای در مبارزه با این ویروس و کنترل بیماری خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار