خبرهای داغ:

اجرای پویش مهر ماندگار با قربانی ۳۰ راس گوسفند در کلاته خیج+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا منطقه کلاته خیج از قربانی ۳۰ راس گوسفند در راستای طرح مهر ماندگار در این منطقه در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۶۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
سعید قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته بسیج با اشاره به برگزاری پویش مهر ماندگار به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: در این پویش ۳۰ راس گوسفند توسط پایگاه‌های بسیج و همت خیرین و عشایران منطقه قربانی و گوشت آن به نیازمندان اهدا شد.
وی افزود: ۱۰ راس گوسفند توسط پایگاه بسیج عشایری کلاته خیج جهت اهداء به قرارگاه رزمایش مومنانه شهرستان بسته بندی و ارسال شد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا منطقه کلاته خیج با اشاره به دیدار امام جمعه شهر کلاته خیج و پاسگاه انتظامی این شهر با کارکنان حوزه بسیج گفت: تقدیر و تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها و خانواده‌های آنان و سرمربی و مربیان صالحین به مناسبت هفته بسیج انجام پذیرفت.
وی ادامه داد: اجرای اردوی جهادی ساخت حمام و سرویس بهداشتی پایگاه شهید عرب عامری روستای خیج و اردوی جهادی ساخت حمام پایگاه حضرت، ولی عصر (عج) شهر کلاته خیج و اتمام بازسازی یک باب منزل مسکونی به همت پایگاه شهید صدوقی روستای گلستان انجام گردید.
قربانی یا اشاره به اجرای گشت رضویون در روستا‌ها گفت: تشویق بسیجیان نمونه در سطح پایگاه‌ها و توزیع ۱۰ هزار ماسک در طول هفته بسیج و اهدا تقدیرنامه به رزمندگان بسیجی و نشست‌های بصیرتی و روشنگری مجازی و توزیع ۴۰ بسته بهداشتی از اقدامات ابن حوزه در هفته بسیج است.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا خاطر نشان کرد: تهیه و اهداء سه کارت هدیه ۲۰ میلیون ریالی جهت خرید تبلت به نیازمندان و تهیه کارت ۱۲ میلیون ریالی کمک درمان بیمار به همت پایگاه حضرت ولیعصر (عج) شهر کلاته خیج انجام گرفت.
وی بر تداوم این فعالیت‌ها تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار