به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

دیدار رئیس اداره آب و فاضلاب با فرمانده سپاه ناحیه مهرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، رئیس اداره آب و فاضلاب با فرمانده سپاه ناحیه مهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۱۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهرستان، در این دیدار سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده سپاه مهرستان گفت: این نهاد آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در خصوص آبرسانی به روستا‌های محروم شهرستان با شرکت آب و فاضلاب اعلام می‌دارد.

وی افزود: مردم ما مردم خوب و قدرشناسی هستند و هر چه اقدامات و خدمات مارا به عنوان خدمتگزاران خوب بیشتر مشاهده کنند، امیدوارتر می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مهرستان در ادامه تصریح کرد: ما به نوبه خود از تلاش‌ها و مجاهدت‌های اداره آب و فاضلاب تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به کار شما مانند یک کار جهادی است، گفت: مجاهدت فقط در صحنه جنگ نیست، بلکه آب مایه حیات و پایه و اساس اقتصاد و توسعه است و چه در سال‌های خشکسالی و چه سال‌های پرآبی کاردراین زمینه به مثابه مجاهدت است.

عبدالسلام کریم زایی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان مهرستان نیز گفت:: فعالیت‌های سپاه در عرصه‌های سازندگی و اجتماعی و اقتصادی ستودنی است.

وی تصریح کرد: از نگاه عمیق و درست فرماندهی سپاه ناحیه مهرستان و از تلاش‌های این نهاد انقلابی در خدمت رسانی و همراهی در تمامی زمینه‌ها در توسعه خدمات رسانی تشکر می‌کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار