خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

«گمنامی»از ویژگی های خاص بسیج است/باحضور بسیج، عرصه جهاد و سازندگی هرگز تعطیل نمی شود

سرهنگ برزگر گفت: «گمنامی» از ویژگی های خاص بسیج است و ادعای ما این است که اقدام بسیجیان محفوظ است و مادامی که بسیج وجود دارد، عرصه جهاد و سازندگی تعطیل نمی شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۸۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ پاسدار عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته بسیج با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج امسال با تمام سالهای قبل متفاوت است چرا که تحت الشعاع بیماری کرونا بوده و تجمعات این روزهای خاص را به حداقل رسانده است.

وی گفت: امروز مبارزه با ویروس کرونا در عرصه های مختلف یکی از وظایف اصلی بسیج است و مانند ۴۱ سال اخیر که بسیج مورد تایید قرار گرفت، امروز نیز دولت با تمام ظرفیت به این نتیجه رسیده که باید از ظرفیت بسیج استفاده نماید.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: در همین راستا در جلسات دولت مقرر شد که از طرفیت بسیج و پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج جهت مقابله با بیماری کرونا استفاده نمایند که این امر در قالب شعار هر پایگاه مقاومت یک پایگاه سلامت در حال اجرا می باشد.

سرهنگ برزگر عنوان کرد: با توجه به این اقدامات بسیج کارمندان، محلات، اصناف، پزشکان و سایر اقشار بسیج جهت مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار گرفتند و در همین راستا در حال حاضر با توجه به اینکه در شرایط بسیار سخت کرونایی بیش از ۶۰ درصد صنوف عملا کسب و کار تعطیل دارند و ترددها خارج از استان محدود شده، بسیج به طور تمام قد در حال ارائه خدمت به هم استانی های عزیز می باشد.

وی افزود: نقش بسیج در آگاه سازی، مساعدت با دانشگاه علوم پزشکی، کمک به محرومان ماموریتی ویژه است و در کمترین حالت ممکن، استفاده از ظرفیت بسیج در درمانگاه پاکروان، استفاده از ظرفیت بسیج در بیمارستان رحیمیان جزو مأموریت های بسیج بوده ضمن اینکه سپاه، پای اصلی ستاد کرونا است که با حضور بسیجیان انجام می شود.

این مسوول نظامی با اشاره به همه گیری بیماری کرونا در تمام جهان تصریح کرد: این بیماری شامل همه جهان شده و کشور ما نیز از این امر مستثنی نمی باشد. ضمن اینکه در هشت سال دفاع مقدس، ۹۶ ماه جنگ مستقیم داشتیم که ما ۲۳۰ هزار نفر شهید تقدیم انقلاب شد اما متاسفانه میدان کرونا کشته های زیادی دارد و امروز وظیفه رسانه ها با توجه به این شرایط، ایجاد تاب آوری برای مردم است.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به گمنامی بسیج در بسیاری از عرصه های کشور اضافه کرد: این گمنامی از ویژگی های خاص بسیج است و ادعای ما این است که اقدام بسیجیان محفوظ است. در تمام عرصه ها و نشست ها بسیج پای ثابت کار است و مادامی که بسیج وجود دارد، عرصه جهاد و سازندگی تعطیل نمی شود و قطعا همه جامعه می دانند حضور بسیج در تمام عرصه ها بی نظیر است.

وی با اشاره به اقتدار سپاه و بسیج در بیرون از مرزهای کشور خاطرنشان کرد: از ابهت و اقتدار سپاه و بسیج هرگز کم نمی شود. همه می دانند جبهه مقاومت در سراسر دنیا توسط چه کسانی ایجاد و تثبیت شد لذا بسیج جایگاه والای خود را همیشه داشته و تبلیغات سو نمی تواند این جایگاه را کمرنگ کند.

سرهنگ برزگر با اشاره به نقش بسیج در اجرای گام دوم انقلاب با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اضافه کرد: در گام دوم حتما باید از تجربه پیشکسوتان استفاده کنیم و در این راستا باید از تمام اقدامات انجام شده برای بیان توانمندی ها استفاده شود.

وی افزود: در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بسیجیان ساختار کشور، انقلاب و جنگ را طوری اداره کردند که در جهان بی نظیر است. امروز نیز جهت اعتلای انقلاب و توسعه کشور، انرژی و جسارت و جوانی باید استفاده شود که مورد تأکید رهبر است اما ایشان تاکید می کند که باید در این بین از تجربه پیشکسوتان استفاده کنیم. لذا هم پوشانی جسارت و انرژی جوانی و تجربه پیران راهگشای حل مشکلات کشور است.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار