خبرهای داغ:
جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان قزوین

کرونا اتوبان ها را خلوت کرد

حبیبی گفت: با توجه به اجرای محدودیت تردد نسبت به ایام قبل از اجرای طرح هوشمند مدیریت، محدودیت ها و ممنوعیت ها کاهش داشته است که در کاهش میزان ابتلا به بیماری نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۷۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای محدودیت های کرونایی طی دو روز اخیر بیان کرد: استان قزوین در مسیر تردد استان های شمالی غربی و پایتخت کشور می باشد که محورهای اصلی و اتوبان های منتهی و عبوری استان از پر تردترین محورهای کشور محسوب می شود.

وی گفت: سه محور قزوین تهران، قزوین زنجان و قزوین رشت، از پرترافیک ترین محورهای کشور هستند و براساس دوربین های کنترلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میزان ترددها در محورهای قزوین رشت ۷۳ درصد، قزوین زنجان ۶۴ درصد، قزوین تهران ۶۰ درصد نسبت به ایام قبل از اجرای طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها و ممنوعیت ها کاهش داشته است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: مردم از اجرای طرح استقبال خوبی داشته اند و پیش بینی می شود در ادامه روند اجرای طرح، میزان ترددها کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشد و به عبارتی اتوبان ها خلوت شوند.

حبیبی گفت: اگر بازار محدود شده، اتوبان ها خلوت شده، میهمانی ها تعطیل شود، قطعا کرونا مهار خواهد شد. کنترل ترددها و محدود شدن آن باعث خواهد شد کرونا کمتر از قشری به قشر دیگر و از منطقه ای به منطقه دیگر منتقل شود.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها