خبرهای داغ:

پیام موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۳۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷
پیام موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود به مناسبت فرارسیدن هفته بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پیام موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود به مناسبت هفته بسیج به شرح ذیل می‌باشد:
حاصل بصیرت، دور اندیشی وهوشمندی رهبربزرگ ومعمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ تاسیس و عملیاتی شداکنون پس از گذشت سالیان متمادی و در طول این سال‌ها نتایج آن به خوبی درک می‌شود. بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی وفرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد. بسیج متعلق به همه اقشار مردم وفادار به نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است ومردم عاشق اخلاص، صفا، حماسه آفرینی وایثارگری بسیجیان درس آموز مکتب امام راحل هستند. هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بنیان گذار بسیج و بیعتی است با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی، و همه ملت مقاوم و صبور ایران، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان (عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری را از ایزد منان مسئلت داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار