خبرهای داغ:
کویرکاشان میزبان شیرمردان بسیج گردان117 امام حسین(علیه السلام)آران و بیدگل

بسیج تنها تا آن روزی پیروز است که در یک دستش قرآن ودر دست دیگرش سلاح باشد.

راهپیمایی بسیجیان به مناسبت آغاز هفته بسیج به همت گردان117 امام حسین(علیه السلام) درکویر کاشان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) راهپیمایی بسیجیان به مناسبت آغاز هفته بسیج به همت گردان117 امام حسین(علیه السلام) درکویر کاشان برگزار گردید.

در این برنامه اموزشی که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزارشد بسیجیان وپایوران گردان117 امام حسین(علیه السلام)آران وبیدگل بعد از نمار مغرب وعشا راهپیمایی خود را به یاد شهیدان دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت ومدافعان سلامت کشور شروع نمودند.

فرمانده گردان117 امام حسین(علیه السلام)آران وبید گل دررابطه با این برنامه گفت: این برنامه با هدف بالا بردن آمادگی رزم نیروهای بسیجی برگزار گردید.

وی در خصوص اجرای برنامه گفت :نیروها بعد ازنماز مغرب وعشا پیاده روی خودشان را آغاز کردند،درابتدای راه نیروها با شعارهای دشمن شکن و ذکر ائمه اطهار(ص)  مسیر تعیین شده را در یک راه پیمایی زیبا همراه با رعایت فاصله و موارد بهداشتی مسیر چند کیلومتری را طی کردند.

این فرمانده در ادامه افزود:آموزش جهت یابی ،ستاره شناسی،حرکت درشب،رعایت فاصله شبانه و...ازجمله برنامه های آموزشی برای این بسیجیان در دل کویر بود،همکاری فرماندهان و عوامل امنیتی و پشتیبانی از نکات بارز این برنامه بود که در یک شب نسبتا سرد و با وجود باران پاییزی فضای زیبایی از روحانیت و معنویت را ایجاد کرده بود و حضور روحانیت محترم و نوجوانان و جوانان بسیجی، نمای زیبایی به کویر آران و بیدگل داده بود.

ایشان درپایان بیان داشت: نظم و انسجام فردی و گروهی، هوشیاری و بصیرت انقلابی، همدلی و وحدت و... از نکات بارز این برنامه پیاده روی و دورهمی بود که همراه با حضور پیشکسوتان بسیج، جبهه و جنگ جای بسی خوشحالی بود و امید است آینده بسیج نیز به زیبایی تاریخ گذشته آن باشد جایی که نوجوانان و جوانان پاک انقلاب با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و امروز ما را بیمه کردند،چرا که بسیج تنها تا ان روزی پیروز است که در یک دستش قرآن ودر دست دیگرش سلاح باشد.

لازم به ذکرا ست که این برنامه پیاده روی بارعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار