فرمانده سپاه شهرستان راسک:

تا زمانی که تفکر بسیج زنده است دشمن محکوم به شکست است

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: تا وقتی هویت بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت زنده است دشمن محکوم به شکست است و نمی‌تواند خللی در اراده قوی ملت وارد کند.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۸۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در آیین افتتاح نمایشگاه هفته بسیج در سرباز ضمن بیان تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مظهر وحدت آفرینی و خدمت صادقانه برای مردم عزیز است و بسیجی واقعی کسی که تمام توان خود را برای اعتلای انقلاب و کشور به کار گرفته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن از هر اهرمی از قبیل: تفرقه افکنی، نگاه‌های قومیتی، تهاجم فرهنگی، دو قطبی کردن جامعه، تحریم و گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای برای ضربه زدن به شریعت اسلامی استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان راسک ادامه داد:، اما با انسجام اسلامی، وحدت کلمه، بصیرت افزایی، تعمق بخشی در باور‌ها و اراده‌ها با رویکرد تفکر بسیجی که ریشه در اصل آموزه‌های ناب اسلامی دارد می‌توان در مقابل آن ایستاد.

وی افزود: تا وقتی هویت بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت زنده است دشمن محکوم به شکست است و نمی‌تواند خللی در اراده قوی ملت وارد کند، زیرا که این راهبرد تمدنی در نظام واره امت واحده، براساس اندیشه امامین انقلاب اسلامی، تنیده شده در مکتب عاشورا است و هرگز از بین رفتنی نیست.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: تفکر بسیجی برای داخل کشور وحدت آفرین و برای دشمنان بازدارنده است که این همان آموزه مهم اسلام ناب محمدی می‌باشد.

نخعی در پایان خاطرنشان کرد: کشور ایران و ملت مسلمان آن هنوز بر آن عهدی که در ابتدای انقلاب بسته اند هستند و با تمام توان برای مقابله با استکبار جهانی در میدان حضور دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار