همزمان با هفته بسیج:

۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در میان نیازمندان شهرستان راسک توزیع شد

همزمان با هفته بسیج ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی با همت سپاه شهرستان راسک در میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۶۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، همزمان با هفته بسیج ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی با همت سپاه شهرستان راسک در میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در آیین توزیع این بسته‌های معیشتی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی با کمک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جمع آوری شده و در میان آسیب دیدگان ناشی از بیماری منحوس کرونا در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

وی افزود: برای توزیع این بسته‌ها هیچ تفاوتی بین نیازمندان وجود ندارد و این بسته‌ها تلاش شده تا به دست نیازمندان واقعی برسد تا بتوانیم کمکی هرچند کوچک به مردم عزیزمان کرده باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا در حد توان کمکی برای مردم و آلامی بر دردهایشان باشیم تا بتوانیم وظیفه شرعی خود را انجام دهیم.

نخعی تاکید کرد: امتداد کمک به نیازمندان بسیار مهم است و همه مسئولان شهرستان باید با تمام توان برای ادامه دار بودن این کار تلاش کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر ما همه مردم سلحشور و انقلابی ایران بسیجی هستند و ما باید تلاش کنیم تا این روحیه پاک و ارزشمند در تمام کشور نهادینه شود.
ارسال نظرات