مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان:

توزیع 3 هزار بسته معیشتی کمک مومنانه بین نیازمندان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس از 3 هزار بسته ی معیشتی بین نیازمندان با ارزش ریالی 61 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۶۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در نشست خبری با خبرنگاران استان که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج؛ مقام معظم رهبری فرمودند؛ " هفته بسیج در حقیقت خدمتی برای ارائه حرکت عظیمی است که بوسیله ی امام بزرگوار راحل در این کشور پایه ریزی شده و این حرکت در منطقه اسلامی و دینی برای دیگر ملتها الگو سرمشق بوده است لذا بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهدافها این ملت و برای به کمال رساندن و به خوبشختی نائل کردن این کشور جمع شده اند.

وی گفت: هفته ی بسیج با شعار " بسیج، پیشرو در خدمت و امید آفرینی " نامگذاری شده است و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان با 190 عنوان برنامه در استان، شهرستان ها و پایگاه ها برنامه های متنوعی را متناسب با روز شمار آن در نظر گرفته است که بیشتر این برنامه ها در فضای مجازی و با رعایت پروتوکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727

وی افزود: بسیج لشکر مخلص خدا و خدمتگزار مردم است و در تمامی صحنه های انقلاب با اخلاص آماده ی نقش آفرینی است و همواره در تمام ماموریتهای سخت و دشوار همچون مبارزه با طاغوت و همچنین در دوران دفاع مقدس به خوبی درخشیده است و الگویی برای آزادیخواهان جهان بوده است و تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار بسته است.

سرکانی یادآور شد: با ورود ویروس کرونا به کشور بسیج قرارگاه جهادی مزین به شهید سپهبد سلیمانی تشکیل شد و خواهران در بخش های مختلف اقداماتی نظیر تولید ماسک، دستکش، همراهی کادر درمان، گروه های مشاوره ای برای کمک به بیماران و ... انجام داده است.

وی بیان کرد: بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در قالب رزمایش کمک های مومنانه در مرحله ی اول و دوم این طرح، 3 هزار بسته ی معیشتی بین نیازمندان با ارزش ریالی 61 میلیون تومان نقدی و 180 میلیون تومان غیر نقدی و همچنین 30 بسته لوازم التحریر و اهدای 3 سری جهیزیه توزیع کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: 41 عنوان برنامه نمادین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های شاخص استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی به برنامه های شاخص بسیج جامعه زنان در طول هفته بسیج اشاره کرد و گفت: راه اندازی 6 مهد در مناطق حاشیه نشین به منظور تربیت کودکان درتراز انقلاب اسلامی، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و کادر درمان، اافتتاح مانور بزرگ فرهنگی اجتماعی با برپایی مددکاری، خدمت رسانی، مشاوره ای با استفاده از گروه های جهادی، نشست صمیمی فرماندهان پایگاه های مرکز استان با حضور سردار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نشست فرهنگیاران خواهر و سبک زندگی فاطمی، توزیع جهیزیه برای زوج های جوان از جمله ی این برنامه هاست.

وی خدمت رسانی به بسیجیان، نشست های روشنگری با موضوع ارتقاء حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه معاصر سازی سبک زندگی فاطمی و برگزاری ادواره های شهدا و مسابقات ورزشی بومی محلی از دیگر برنامه های این سازمان در طول هفته ی بسیج است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات