خبرهای داغ:
محمد گل زاده
رتبه برتر کتابخانه های آران و بیدگل در اجرای برنامه های فرهنگی

همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، برنامه های متنوعی در کتابخانه های آران و بیدگل برنامه ریزی شده است

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل گفت: کتابخانه های عمومی این شهرستان در سال گذشته با بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در بین برترین کتابخانه های استان اصفهان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۹۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل, جواد رنجکش رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل گفت: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان، نشست تخصصی کتابخوان، قصه گویی، مسابقه های نقاشی و کاردستی ویژه کودکان، نمایشگاه مجازی کتاب در فضای مجازی، معرفی کتاب توسط کتابداران در فضای مجازی ، مسابقه داستان نویسی اولین خاطره از کتابخانه از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان است.

 رنجکش به فعالیت بیان داشت: کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل در سال گذشته با بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی از این لحاظ در بین کتابخانه های برتر استان اصفهان قرار گرفتند.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه کتابخانه های عمومی می توانند نقش موثری در توسعه و پیشرفت و آبادانی جامعه ایفا کنند گفت: دین اسلام دین کتاب و کتابت است و پرچمدار کتاب و کتابخوانی در میان ادیان است.

 رنجکش با اشاره به این نکته که مطالعه نقش موثری در سلامت روان جامعه ایفا می کند، گفت: اگر بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را در کشور ترویج کنیم بدین وسیله بخش بزرگی از وظایف دولت جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.

 بیست و چهارم آبان ماه، آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار