خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
سرهنگ رازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون به مناسبت هفته بسیج بیان کرد.

به برکت تفکر بسیجی، عمل و حرکت بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

سرهنگ رازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفت: به برکت تفکر بسیجی، عمل و حرکت بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۷۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ رازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: به برکت تفکر بسیجی، عمل و حرکت بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است. و هر فرد ایرانی بالقوه یک بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون افزود:امروز بسیج عناصر مومن، فداکار دارد که علاوه بر وظیفه دفاع مسلحانه از کشور و انقلاب رادارد باید حل مشکلات بوجود آمده در کشور را نیز هدف خود قرار دهد.

ایشان تصریح کردند:امروز روزی است که همه نیروها باید همه سرمایه های علمی ، فکری، تخصصی، تجربی، مادی و معنوی خود را همچون بسیجیان میدان جنگ پشت سر دولت به میدان مقابله با ویروس منحوس کرونا وارد کنند.

سرهنگ رازی فرمودند:چهل و یک سال از رویش این نهال مبارک در این سرزمین می گذرد که امروز به درختی تناور تبدیل شده است که سایه و ثمرات آن عالم را در برگرفته و عطر و رایحه فاطمی اش مستضعفان و خداجویان جهان را سرمست نمود.

وی گفت:حضور مردم در صحنه های دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی در این نظام مقدس باعث افزودن مقبولیت به مشروعیت آن شده و زیباترین نماد آن مردم سالاری دینی، ساختار مبارکی به نام بسیج است که به تعبیر زیبای امام حکیممان خامنه ای(حفظ اله) فتح الفتوح امام(ره) شد.

ایشان افزودند:پیروزیها و پیشرفت های خیره کننده ملت قهرمان ایران و امنیت کم نظیری که در ان زندگی می کنیم محصول پیروی از اسلام عزیز و وحدت حول محور ولایت فقیه و اطاعت آگاهانه و عاشقانه از رهنمودهای نورانی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در پایان گفتند:بسیجیان شهرستان تیران و کرون باردیگر با اعلام خدمتگذاری به محضرمردم شهرستان و اعلام تبعیت محض از ولایت امام خامنه ای عزیز و اعلام آمادگی برای کمک به نهادها و ارگانهای مختلف، همگان را به استمرار راه انقلاب تا غلبه و شکست ویروس منحوس کرونا و همچنین غلبه بر ظلم و شرک و کفر جهانی دعوت می کنیم. ((وان تنصر الله ینصرکم ویثبت اقدامکم))

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار