خبرهای داغ:

مطالبه گری بر اساس مسئله محوری به حل مشکلات مردم کمک می‌کند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مطالبه گری بر اساس مسائل محوری که در بسیج دانشجویی انجام می‌شود به حل مشکلات مردم کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۳۶۷۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار محمد امین بخشیان مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن ارائه گزارش در رابطه با فعالیت‌های شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: مطالبه گری در راستای حل مشکلات مردم یکی از دغدغه‌های مجموعه بسیج دانشجویی است اعضای شورای تبیین مواضع با رویکرد مسئله محوری با مطالبه از مسئولین به حل مشکلات مردم کمک می‌کند.
در ادامه سردار حمید دامغانی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مطالبه گری از مسئولین در راستای حل مشکلات مردم است در همین راستا فعالیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بسیار ارزشمند است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: از مهم‌ترین مسائلی که باید در مطالبه گری مد نظر قرار دهید مسئله رعایت اخلاق و موازین شرعی است که به عنوان خط قرمز مطالبه‌گری می‌باشد و به هیچ وجه نباید از این دو موضوع عبور کنید چرا که با رعایت اخلاق و موازین شرعی در مطالبه گری بسیار سریع‌تر به هدف اصلی خود یعنی حل مشکلات جامعه دست پیدا می‌کنید.
در این جلسه اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سمنان نیز به ارائه گزارش عملکرد و بیان مشکلات و موانع در رابطه با عملکرد و اهداف شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پرداختند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار