خبرهای داغ:

کتاب سرچشمه حرکت بشریت در جهت تکامل علمی و معنوی می‌باشد

امام جمعه شاهرود در پیامی تاکید کرد: کتاب سرچشمه‌ی حرکت بشریت در جهت تکامل علمی و معنوی می‌باشد تا جایی که خداوند متعال معجزه پیامبراکرم (ص) را کتاب قرارداد.
کد خبر: ۹۲۹۳۰۸۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کتاب سرچشمه حرکت بشریت در جهت تکامل علمی و معنوی می‌باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، امام‌جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود، طی پیامی هفته کتاب و کتاب‌خوانی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
"بسم‌الله الرحمن الرحیم"
بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار دانایی و مانایی همراه شده است که این شعار نشان‌دهنده تقویت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی عموم مردم خواهد بود.
کتاب، محصول تجربه‌های بشری و خلاقیت‌های ذهنی و آموخته‌های درازمدت انسان است.
کتاب سرچشمه‌ی حرکت بشریت در جهت تکامل علمی و معنوی می‌باشد تا جایی که خداوند متعال معجزه پیامبراکرم (ص) را کتاب قرارداد.
روز کتاب و کتاب‌خوانی و کتابدار سنت حسنه‌ای است، که نمونه‌اش را در کمتر کشوری می‌توان یافت واین از ویژگی‌های بارز نظام جمهوری اسلامی ایران است.
این‌جانب آغاز هفته کتاب را به مردم شریف و هنردوست شهرستان شاهرود، متصدیان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی خصوصاً نویسندگان، مؤلفین و ناشران پرتلاش شهرستان که با کمترین امکانات، درعین‌حال با شوق فراوان دست‌به‌قلم شده‌اند و آثاری ارزشمند از خود بر‌جای می‌گذارند، ادارات، نهاد‌ها و همه فعالان توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی که بدون هیچ چشم‌داشتی، در راستای وظایف فرهنگی خود تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار