خبرهای داغ:

ایجاد مراکز نیکوکاری در سازمان‌ها، با رویکرد فرا سازمانی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ایجاد مراکز نیکوکاری در سازمان‌ها وادارات خبر داد و گفت: گرچه اولویت این مراکز رسیدگی به کارمندان است، اما باید فرا سازمانی و با نگاه کمک به سایر اقشار نیازمند باشد.
کد خبر: ۹۲۹۳۰۷۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
ایجاد مراکز نیکوکاری در سازمان‌ها، با رویکرد فرا سازمانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، دردیدار با هئیتی از سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: مراکز نیکوکاری ما مسجد محور است، اما، ایجاد مراکز نیکوکاری در سازمان‌ها هم می‌تواند بازویی برای رفع مشکلات نیازمندان باشد.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما فقط توجه به پرسنل سازمانی نیست بلکه باید با رویکرد کمک به محرومین بیرون از سازمان یا اداره باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری کار‌ها به دست مردم است دانست و افزود: تلاش شده بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار بگیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.
وی فعالیت‌های مراکز نیکوکاری را در سرفصل‌های فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه و دیگر موارد حمایتی برشمرد و گفت: مراکز نیکوکاری در سطح استان در پنج شاخص رتبه اول را به دست آورده‌اند و این مراکز تعامل بسیار سازنده‌ای را با کمیته امداد استان سمنان ایجاد کرده‌اند.
محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه فعالان مرکز نیکوکاری دارای صبغه و وجاهتی مطلوبی که درکوی و محله خود هستند، خاطرنشان کرد: بدین‌سان، این افراد ضمن شناسایی محرومان محله، در تعامل و همکاری با خیران به دست‌گیری از نیازمندان می‌شتابند.
شایان ذکراست، بیش از ۸۰ مرکز نیکوکاری در استان سمنان در حال فعالیت است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار