ترویج گفتمان اسلام و انقلاب دشمنان را هراسان کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: گسترش اسلام طی سال‌های اخیر در اروپا و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، امروز دشمنان اسلام و انقلاب را هراسان کرده است.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۰۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز گیلان در رشت اظهار داشت: صدا و سیما باید در خط مقدم مقابله با عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان رسانه را ابزاری مهم و اثرگذار در صدور گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهان دانست و ابراز داشت: نمایش اخبار خدمت‌رسانی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جمهوری اسلامی سبب امیدآفرینی در دل‌های مردم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا ناامیدی را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه کند خاطرنشان کرد: پاسخ‌گویی به شبهه‌افکنی دشمنان انقلاب و اسلام، آشکار کردن چهره حقیقی دشمنان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در دستور کار صدا و سیما قرار بگیرد.

محمدی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در راستای اسلام‌هراسی در مجامع غربی ابراز داشت: گسترش اسلام طی سال‌های اخیر در اروپا و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، امروز دشمنان اسلام و انقلاب را هراسان کرده است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار