خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد

لزوم رعایت حریم تیرها و شبکه‌های برق در تعریض جاده‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در صورتی که حریم تیرها و شبکه‌های برق در جاده‌ها و سطح شهر رعایت شود، شاهد کاهش بروز حوادثی از قبیل تصادفات و برخورد خوردو با تیرهای برق خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۲۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

لزوم رعایت حریم تیرها و شبکه‌های برق در تعریض جاده‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در نشست صمیمی با رؤسای پلیس راهور و پلیس راه استان همدان با اشاره به ضرورت رعایت حریم شبکه‌های توزیع برق در جاده‌ها و معابر استان اظهار داشت: یکی از مشکلات ما تعریض معابر و راه‌ها بدون هماهنگی با شرکت توزیع برق استان است که به حریم تیرهای برق توجه نمی‌شود و بعد از اجرای پروژه در وسط معابر رها می‌شوند.

وی عنوان کرد: در صورتی که حریم تیرها و شبکه‌های برق در جاده‌ها و سطح شهر رعایت شود، شاهد کاهش بروز حوادثی از قبیل تصادفات و برخورد خوردو با تیرهای برق خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: در تعریف پروژه‌هایی از قبیل تعریض جاده‌ها و شانه‌های مسیر و همچنین عقب‌نشینی اماکن و خانه‌ها در سطح شهر باید هزینه جابجایی تیرهای برق در مسیر نیز پیش‌بینی و دستگاه متولی پروژه مکلف به هماهنگی با شرکت توزیع شود تا شاهد بروز خسارت‌های جانی و مالی نباشیم.

وی تصریح کرد: طبق قانون سازمان متولی پروژه باید با هزینه خود و هماهنگی با شرکت توزیع برق استان نسبت به جابجایی تیرها و شبکه برق و رفع خطر احتمالی اقدام کند.

جمشیدی با اشاره به شناسایی کانون‌های پر خطر شبکه‌های برق در استان افزود: نقاط حادثه‌خیز شناسایی و نسبت به اصلاح آنها توسط اکیپ‌های عملیاتی برق اقدام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار