معاون مردم‌یاری و محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور:

توزیع ۱۵ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان در سیستان وبلوچستان

معاون مردم‌یاری و محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: توزیع ۱۵ هزار عدد ماسک رایگان توسط ۴۰ گروه جهادی و بسیجیان در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۹۲۰۷۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: رسالت اصلی و مهم سپاه و بسیج حل مشکلات مردم و نیازمندان در سطح استان است.

وی با اشاره به این مطلب که از اولین ساعات شیوع ویروس منحوس کرونا جهادگران، چون گذشته پای کار آمده اند افزود: جهادگران بسیجی شیرینی فعالیت‌های انجام شده خود را در قالب خدمت رسانی بی منت به مردم و نیازمندان می‌دانند.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی فرامین مقام معظم رهبری را الگو و سرلوحه کار خود قرار داده و در گام پنجم رزمایش مومنانه حضور پررنگتر و جدی دارند.

این مسئول بیان کرد: توزیع ۱۵ هزار عدد ماسک رایگان توسط ۴۰ گروه جهادی و بسیجیان در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

معاون مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بیان کرد: در اجرای رزمایش کمک مومنانه و مقابله با کرونا قرارگاه محرومیت زدایی قدس و بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان، در مراحل مختلفی با راه اندازی کارگاه‌های ویژه به این امر اقدام به تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش در بین ادارات و سطح شهر‌های مختلف استان کره ادند.

وی گفت: در همین راستا روز گذشته پنج هزار ماسک رایگان در معابر عمومی و مناطق محروم حاشیه شهر زاهدان به همت قرارگاه محرومیت زدایی قدس با حمایت مستقیم نیروی زمینی سپاه توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان ادامه داد: همچنین ۱۰ هزار ماسک رایگان با مشارکت گروه‌های جهادی در معابر عمومی بازار توزیع و آموزش چهره به چهره مردمی با حضور ۴۰ گروه جهادی در سراسر استان و در ادامه رزمایش مدافعان سلامت بسیج انجام گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار