جانشین سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد

تشکیل کارگروه جهت رفع مشکلات حاکم بر بازار استان یزد

سرهنگ زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد تشکیل کارگروه جهت رفع مشکلات حاکم بر بازار استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۹۷۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی در حاشیه جلسه ساماندهی وضعیت اقتصادی استان با بیان این که برون رفت از بحران شیوع کرونا مستلزم عزم همگانی است و تمام عناصر مدیریتی باید نسبت به رفع آن احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: کمک به نظارت بر بازار از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه الغدیر در استان یزد است.
وی تأمین ۲۰۰ نفر از نیرو‌های بسیجی و پاسدار به منظور افزایش ظرفیت تیم‌های بازرسی، شناسایی انبار‌های احتکار کالا در سطح استان با محوریت بازرسان رسمی و گزارشات مردمی از جمله اقدامات انجام شده سپاه در استان یزد دانست و افزود: برخورد قاطع با هرگونی گرانفروشی و محتکرین کالا‌های اساسی اولویت ساماندهی بازار در بحران کروناست.
جانشین سپاه الغدیر استان یزد در ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیران منفعل و ناکارآمد را ضروری و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: اجرای طرح‌های نظارت بر بازار با محوریت توزیع کالا‌های اساسی به منظور کاهش گرانی‌های غیرقانونی محصولاتی نظیر گوشت مرغ، گوسفند، روغن و شکر ضروری است.
سرهنگ زارع کمالی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند کلیه گزارشات گرانفروشی، احتکار کالا، مفاسد اقتصادی را به سامانه ۱۱۴ اطلاعات سپاه و ۱۲۴ سازمان صمت اعلام نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود کمک به افزایش تولیدات دامی با تلاش دستگاه‌های متولی را از دیگر الزامات اجرایی برای مدیریت شرایط موجود کشور دانست و بیان کرد: افزایش میزان ذخائر و کاهش قیمت نهاد‌های دامی استان ضروری است.
جانشین سپاه الغدیر در پایان تأکید کرد: بازنگری در روند قیمت گذاری اجناس، تولیدات و کالا‌های اساسی، جلوگیری جدی از قاچاق کالا و تقویت هم افزایی بین دستگاه‌های نظارتی استان از دیگر الزامات اجرایی برای ساماندهی شرایط کنونی استان از نظر اقتصادی است.
این جلسه با حضور رئیس سازمان صمت استان یزد، جهاد کشاورزی، مدیر کل اقتصادی استانداری، نماینده بازرسی استان، معاون دادستان استان یزد، مسئولان تعزیرات حکومتی، سازمان اطلاعات سپاه الغدیر و جمعی دیگر از دستگا‌های مربوط برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار