خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
فرمانده سپاه شیروان:

سپاه برای نیازمندان و معلولان خانه می سازد

فرمانده سپاه شیروان گفت: در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک به مردم آسیب دیده از ناحیه کرونا، سپاه برای نیازمندان محروم و معلولان شهرستان اقدام به ساخت خانه و واحد مسکونی می کند.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۷۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عباسعلی ریحانی»  با بیان اینکه  سپاه برای نیازمندان و معلولان خانه می سازد، اظهارداشت: در این راستا با بهزیستی توافقنامه ای انجام شده که اینک در مرحله سوم ساخت مسکن دو نفر از معلولان شهرستان به تازگی شروع شده است.

 


فرمانده سپاه شیروان با بیان اینکه این شهرستان چهار هزار معلول دارد، بیان کرد: همچنین در این مرحله علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، پخت و توزیع غذا، توزیع اقلام ضروری منزل و غیره توسط سپاه، ساخت منزل مسکونی برای افراد نیازمند هم در دستور کار است.

 


ریحانی عنوان کرد: طی دو مرحله اول این رزمایش بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش سه میلیارد ریال، توزیع ۱۵۰ هزار پُرس غذای گرم، اهدا ۴۰ بسته جهیزیه و هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمندان سطح شهر و روستای شهرستان توزیع شد.

 


فرمانده سپاه شیروان خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک های مزبور، پنج هزار ویزیت رایگان در روستاهای سرداب، سرانی، جنگاه در بخش قوشخانه و مناطق حاشیه نشین شیروان انجام شد و ۱۸ هزار بسته پک بهداشتی در بین روستاها، ۵۰۰ بسته پک برای مناطق حاشیه شهر و ۲۵۰ بسته بین خانواده های شهدا، رزمندگان توزیع شد.

 


ریحانی افزود: مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی طی دو مرحله اول توسط سپاه، گروه های جهادی، هیات مذهبی و کمک خیرین شهرستان بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

 


۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار