فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد:

عدم تغییر سیاست‌های جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سیاست‌های جمهوری اسلامی در قبال آمریکا تغییر نمی‌کند گفت: متأسفانه عده‌ای به انتخابات آمریکا دل‌خوش بوده و راه علاج حل مشکلات کشور را وی کار آمدن فلان رئیس‌جمهور می‌دانند.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۵۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  از آستانه‌اشرفیه، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در نشست فصلی با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در سالن شهید خوش‌سیرت ارشاد اسلامی این شهر با بیان اینکه انقلاب‌های الهی در طول تاریخ بعد از فوت صاحبان آن انقلاب با شکست مواجه شده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های ماندگاری انقلاب حمایت و پیروی مردم از صاحب انقلاب بوده و همین امر سبب شد تا آرمان‌های انقلاب بعد از ۴۱ پایدار بماند.

وی با اشاره به دلایل ماندگاری انقلاب بعد از گذشت ۴۱ سال گفت: برخی از انقلاب‌ها در طول تاریخ رهبر، ایدئولوژی و مردم را داشتند ولی اغلب موفق عمل نکردند ولی مردم به دلیل ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار و عدالت‌خواهی پای انقلاب مانده و تا پای جان از آنان دفاع کردند‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه مردم تا پای جان از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کرده‌اند، بیان کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر برده و برخی از گرانی‌ها مردم را با مشکل مواجه کرده ولی این مردم با همین مشکلات در رزمایش مواسات بیشترین کمک را کردند.

عبدالله پور، بسیج را لشکر مخلص خدا معرفی کرد و افزود: بسیجیان در جمهوری اسلامی گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بوده و در رزمایش مواسات وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری را معنا کردند.

وی یکی از دلایل اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی را تلاش برای سرنگونی نظام دانست و تصریح کرد: آمریکا در طول این ۴۱ سال از عمر انقلاب، سخت و شدیدترین تحریم‌ها را علیه مردم جمهوری اسلامی اعمال کرده و مردم را در تنگناهای سخت اقتصادی قرار داد ولی مردم با کمک بسیج و دیگر نهادها تمامی برنامه‌های استکبار را ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه سیاست‌های جمهوری اسلامی در قبال آمریکا هیچ‌گونه تغییری نمی‌کند، گفت: متأسفانه عده‌ای به انتخابات آمریکا دل‌خوش بوده و راه علاج حل مشکلات کشور را به زوی کار آمدن فلان رئیس‌جمهور می‌دانند درحالی‌که سیاست‌های آمریکا باروی کار آمدن هر فردی فشار و تحریم است لذا نباید به انتخابات آمریکا امیدوار بود.

عبدالله پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی در یک پیچ حساس تاریخی قرار دارد، افزود: نظام سلطه در برابر استقامت مردم و انقلاب ناکام مانده و با رسانه‌های خود سعی در لرزان نشان دادن انقلاب دارد ولی مردم، بسیجیان و مسؤولان در کشور با تبعیت از مقام معظم رهبری کشور را به مرز موفقیت رساندند به طول این ۴۰ سال هیچ‌گونه کمبودی در کشور حس نشده و در امنیت غذایی به موفقیت رسیده و برخی از گرانی‌ها دلیلش سو مدیریت است‌.

وی مرکز ثقل فرهنگ را خانواده دانست و بیان کرد: جنگ مدل امروز در دنیا به جنگ نرم تبدیل‌شده و استکبار به سرکردگی آمریکا به دنبال اعمال‌نفوذ فرهنگی به خانواده‌ها بوده تا از این طریق به جمهوری اسلامی ضربه بزنند لذا باید متولیان فرهنگی و بسیجیان با برنامه‌های فرهنگی استکبار را ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات