تلاش استکبار جهانی برای نفوذ فرهنگی در کشور

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای فرهنگ غنی بوده و این فرهنگ اسلامی ایرانی در بین تمامی ملت‌های آزادی‌خواه گسترش پیداکرده به همین دلیل استکبار جهانی به دنبال نفوذ فرهنگی به جامعه هستند.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۵۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز به همراه جمعی از مسؤولان با خانواده شهیدان رنجبر دیدار کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه شهدا در طول ۴۰ سال انقلاب در بزنگاه‌های حساس به کمک مردم آمده است، اظهار کرد: کشورهای غربی در طی این ۴۰ سال، انواع تحریم‌ها را علیه جمهوری اسلامی اعمال کردند ولی مردم با تبعیت از شهدا و مقام معظم رهبری، کشور را به سمت موفقیت سوق دادند.

سردار محمد عبدالله پور با قدردانی از فداکاری‌های خانواده‌های شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ماندگاری و استقلال خود را مدیون خون پاک شهیدان، خانواده و پدر و مادر شهیدان است که با الگو قرار دادن خانم حضرت زینب (س) باعث حفظ انقلاب شدند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به گسترش فرهنگ شهادت در بین نسل جوان افزود: خانواده شهدا پیام‌آور انقلاب بوده و نظام جمهوری اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده لذا متولیان باید فرهنگ شهادت و ایثار را در بین جوانان گسترش دهند‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه استکبار به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای فرهنگ غنی بوده و این فرهنگ اسلامی ایرانی در بین تمامی ملت‌های آزادی‌خواه گسترش پیداکرده به همین دلیل کشورهای غربی به دنبال نفوذ فرهنگی به جامعه هستند.

به گزارش بسیج، شهید قربانعلی رنجبر متولد ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۴۲ بوده و در ۲۲ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج، در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین شهید اسماعیل رنجبر نیز متولد پانزدهم اردیبهشت سال ۱۳۴۹ که در تاریخ چهارم اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر شش در منطقه دهلران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار