جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی :

ظرفیت عظیم بسیج آمادگی کامل برای مبارزه با ابعاد مختلف بیماری کرونا

سرهنگ عسگری اظهارکرد:ستاد مقابله با کرونا نیازمند تشکیل کارگاه های تخصصی و حضور کارشناسان مختلف است و تشکیل کارگاه های تخصصی برای مبارزه همه جانبه با کرونا یک ضرورت محسوب می شود.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۳۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و طلاب بسیجی استان بیان کردیکی از مسائل مهم و حیاتی که باید در امر مقابله با کرونا انجام شود پیشگیری از بیماری است و این مسئله از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد و باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشیم.

سرهنگ عسگری تاکید کرد:امروز نیازمند به کارگیری عزم و اراده جهادی برای مقابله با کرونا هستیم و با شعار دادن و جلسات نمادین نمی توان برای مقابله با کرونا نتیجه ای گرفت.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  گفت:بسیجیان و گروه های جهادی استان مرکزی با هدایت های سپاه روح الله در آمادگی کامل برای مقابله و مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند اما نقش آفرینی بسیج مستلزم حمایت و پشتیبانی دستگاه های مرتبط و مسئول است.

وی اضافه کرد:چارچوب های لازم برای نقش آفرینی عظیم بسیجیان باید توسط مسئولین استان در نظرگرفته شود چراکه گستره کار بسیج بسیار عظیم است و نیازمند حمایت و پشتیبانی دارد.

سرهنگ عسگری اظهارکرد:ستاد مقابله با کرونا نیازمند تشکیل کارگاه های تخصصی و حضور کارشناسان مختلف است و تشکیل کارگاه های تخصصی برای مبارزه همه جانبه با کرونا یک ضرورت محسوب می شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت:اگر کارگاه های تخصصی با موضوعات اقتصادی ، صنعتی ، فرهنگی ، دینی، مذهبی و اجتماعی با محوریت مبارزه با کرونا تشکیل شود مصوبات و تصمیم گیری ها قابل عملیاتی تر خواهد شد چراکه یک نفر نمی تواند کارشناس همه مسائل باشد.

وی عنوان کرد:بارها اعلام شده که ظرفیت عظیم بسیج آمادگی کامل برای مبارزه با ابعاد مختلف بیماری کرونا را دارد اما متاسفانه درست از این ظرفیت عظیم استفاده نشده است.

سرهنگ عسگری در ادامه گفت:قرارگاه پدافند زیستی استان تشکیل شده اما وظایف افراد و دستگاه‌های اجرایی به خوبی مشخص نشده و مسئولیت‌ها بر عهده یک‌ یا چند دستگاه افتاده و لذا باید اعضای قرارگاه مسئولیت ها را به خوبی انجام دهند و بازرسی ها و نظارت های دستگاه های مسئول با جدیت انجام شوند و مسئولین نسبت به انجام مصوبات و مبارزه با کرونا مسئولیت پذیر باشند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در خصوص تهیه بسته های معیشتی همه دستگاه ها باید نقش آفرین باشند افزود:  بسته های معیشتی علیرغم اینکه کمک حداقلی به مردم آسیب زده داشت اما بسیار امیدآفرین بود و .

وی خاطرنشان کرد:امروز نیازمند این هستیم مبارزه با بیماری کرونا و پیشگیری را مردمی کنیم چراکه تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی و خصوصا مقطع دفاع مقدس و دفاع از حرم نشان داده هر کجا به مردمی بودن تکیه کردیم پیروزی و موفقیت به دست آمده و هرکجا از مردم فاصله گرفتیم نتیجه ای حاصل نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار