فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

امیرجلیلوند یکی از سرمایه های ارزشمند نیروهای مسلح/لزوم استفاده از گنجینه دفاع مقدس برای مدیریت کشور

سردار کریمی گفت:۱۳ آبان ماه یادآور رشادت های نسل جوان و نوجوان جامعه است که همچون ستاره ای در تاریخ می درخشد و بازخوانی این روز و رشادت هایی که انجام شده می تواند از جهات زیادی خیر و برکات داشته باشد
کد خبر: ۹۲۹۰۴۴۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست برنامه ریزی برنامه های هفته گرانیگاه استان مرکزی در چهل سالگی دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی موجب سرافرازی و سربلندی ملت ایران شد و امروز که چهل سال از این مقطع ارزشمند می گذرد به شان، منزلت و کاربردی بودن آن در شرایط مختلف بیشتر پی خواهیم برد.

وی افزود:دفاع مقدس آوردگاه نظریه ها و حرف های جدید بود که ریشه آن به مدیریت و نقش حضرت امام(ره) در دفاع مقدس برمی گردد چراکه کشور با وجود امکانات کم و نبود تجهیزات در مقابل دشمنان قرار گرفت که استحکام و کارآمدی نظریه و مدیریت حضرت امام(ره) سبب شد دفاع مقدس به مقطع آوردگاه تبدیل شود و اگر امروز صحبت از گنجینه دفاع مقدس می کنیم به این خاطر است.

سردار کریمی اضافه کرد:امروز استفاده از گنجینه دفاع مقدس برای مدیریت کشور یک امر مهم محسوب می شود که یکی از ارکان این مهم شناخت فرصت ها و ظرفیت های موجود است چراکه در دفاع مقدس عرصه هایی که برای شکوفایی استعدادها وتوانایی ها وجود داشت به خوبی شناسایی شد و امروز هم عرصه های پنهانی که می تواند تحول آفرین باشد باید به خوبی شناسایی شود.

۱۳وی عنوان کرد: آبان ماه یادآور رشادت ها و حماسه سازی نسل جوان و نوجوان جامعه است که همچون ستاره ای در تاریخ می درخشد و بازخوانی این روز و رشادت هایی که انجام شده می تواند از جهات زیادی خیر و برکات داشته باشد که یکی از آنها می تواند تربیت شهید فهمیده های نسل امروز باشد.

فرمانده سپاه روح الله  تصریح کرد: یکی از درس های مهم ۱۳ آبان برای ما تربیت شهید فهمیده های امروز است که باید مورد توجه باشد و اگر امروز انتظار داریم نسل جوان و نوجوان انقلاب در گام دوم حرکتی شتابنده داشته باشد لازمه آن تربیت حسین فهمیده ها است.

وی بیان کرد: امروز علیرغم اینکه نسل نوجوان جامعه شهید فهمیده و سایر شهدایی که علیرغم سن کم حماسه های زیادی در دفاع مقدس آفریدند را ندیده اند اما بزرگمردانی همچون حاج قاسم سلیمانی ، شهید حججی و نسل مدافعان حرم را دیده اند و می توان با تبیین سیره و زندگی همین شهدا در تربیت شهید فهمیده های امروزی بسیار موفق عمل کرد.

سردار کریمی اظهار کرد:متأسفانه در روزهای گذشته شاهد از دست دادن یکی از فرماندهان شایسته و ولایت مدار ارتش انقلابی در استان بودیم که عروج شهادت گونه این فرمانده لایق ، انقلابی ، جهادی و توانمند مردم استان مرکزی و جامعه نیروهای مسلح استان را در غم بزرگی فرو برد.

فرمانده سپاه روح الله خاطر نشان کرد:امیر جلیلوند یکی از سرمایه های ارزشمند در نیروهای مسلح و استان مرکزی بود که در طول خدمت خود خدمات بسیار شایسته ای به انقلاب اسلامی و مردم انجام داد و دوران مسئولیت ایشان در استان مرکزی برگ زرین و درخشان کارنامه خدمتی ایشان بود که علاوه بر تلاش در عرصه دفاعی و امنیتی دغدغه های فرهنگی و تامین مسکن برای کارکنان ارتش استان نیز داشت.

از شیوع بیماری کرونا در استان امیر جلیلوند در کنار همه مأموریت ها و دغدغه های موجود تلاش برای مبارزه و مقابله با این بیماری را به طور جدی در دستور کار خود داشت که همپای مدافعان سلامت و سایر دستگاه های مرتبط به طور میدانی تلاش های زیادی انجام داد و نهایت به شهدای سلامت پیوست.

امروز امیر جلیلوند برای همه مسئولین و خصوصا جوانان یک الگوی حاضر و قابل استفاده است چراکه بسیاری از مسئولین، مدیران، نیروهای نظامی و انتظامی و حتی مردم شاهد خدمت رسانی ها ،مدیریت صحیح و حضور میدانی این فرمانده ارزشی در استان بودند و لذا باید سیره رفتاری ایشان مورد استفاده قرار بگیرد.

امروز باید این هنر را داشته باشیم که شهید مدافع سلامت امیر جلیلوند که از افتخارات استان مرکزی هستند را به عنوان یک فرمانده ارزشی و مدیر انقلابی و لایق به جامعه معرفی کنیم و در این راستا باید از کلیه ظرفیت ها و توانایی موجود استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار