خبرهای داغ:

مبارزه با استکبار جهانی وارد فاز جدیدی شده و دشمنان در مقابل ملت ایران کاری از پیش نخواهند برد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: مبارزه با استکبار جهانی وارد فاز جدیدی شده و کاری از پیش نخواهند برد و پیروزی نهایی از آن مستضعفان جهان است.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۱۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
مبارزه با استکبار جهانی وارد فاز جدیدی شده و کاری از پیش نخواهند بردحجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با بیان اینکه این میلاد‌ها امسال با روز ۱۳ آبان به‌عنوان نماد بصیرت و آگاهی ملت ایران در استکبار جهانی تقارن یافته است، اظهار کرد: ما این تقارن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این تقارن زمینه پیروزی جهان اسلام بر کفر جهانی را با اتحاد و همدلی رقم بزند.
وی در ادامه با اشاره به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: در این روز تاریخی، شاهد زوال قدرت پوشالی آمریکا هستیم که از ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و روشنگری امام راحل مقابل لایحه کاپیتولاسیون و تبعید ایشان آغاز شد.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: در ادامه در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران مقابل توطئه‌های آمریکا ایستاده و عده‌ای شهید شدند.
سلیمانی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، این مبارزه وارد فاز جدیدی شده و با انقلاب دوم که تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ است، این رویارویی به اوج خود می‌رسد.
او با اشاره به تداوم این استکبارستیزی و تقابل ملت ایران اسلامی با آمریکا گفت: امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم که با تمام تحریم‌ها و تهدیدات، ملت ما در جهان در اوج اقتدار و صلابت هستند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هر روز منزوی‌تر شده و افول آمریکا را شاهد هستیم که حتی تحلیل‌گران خودشان هم بدان معترف هستند.
سلیمانی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی به‌خوبی می‌داند مقابل ملت ایران کاری از پیش نخواهد برد، افزود: آن‌ها در جنگ نرم، اعتقادات و باور‌های دینی ملت ما را هدف قرار داده‌اند؛ اما در این مسیر هم ناموفق بوده‌اند.
او گفت: دشمنان امروز در سردرگمی شدیدی قرار دارند و باید با هوشیاری و بصیرت تلاش کنیم ضربه نهایی را وارد و مقدمات ظهور منجی عالم بشریت (عج) را فراهم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار