حجت الاسلام پاک سرشت در گفتگو با «بسیج»:

استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی در میان امت اسلامی

حجت الاسلام پاک سرشت گفت:استکبار جهانی همواره سعی و تلاش کرده که شیعه را مولفه‌ای جدا از تسنن و تسنن را جدای از شیعه تلقی کند ، تا جایی که کشورهایی همانند عربستان حاکمیت شیعه را خطرناک‌تر از استکبار و تحقیر پیاپی خود توسط آمریکا می‌داند.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۴۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین ،حجت‌الاسلام حسین پاک سرشت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمین ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت نبی اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) و هفته وحدت ، در گفتگو با بسیج گفت:فاصله میان ۱۲ ربیع الأول   و ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد صلى الله علیه و آله بنا بر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی ره، به عنوان هفته وحدت نامکذاری شده است.

وی گفت:استکبارجهانی و کشورهای غربی از وحدت جهان اسلام درهراساند لذا همیشه سعی کرده اند به نوعی مانع اتحاد امت اسلام شوند اگر بخواهیم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را مورد بررسی قرار بدهیم مهم‌ترین عامل ایران هراسی در میان این کشورها می‌تواند به  اسم مذهب باشد.

پاک سرشت بیان کرد:از آن‌جایی که مذاهب اسلامی در اصول خویش، هیج اختلافی ندارند، استکبار جهانی همواره سعی و تلاش کرده که شیعه را مولفه‌ای جدا از تسنن و تسنن را جدای از شیعه تلقی کند ، تا جایی که کشورهایی همانند عربستان حاکمیت شیعه را خطرناک‌تر از استکبار و تحقیر پیاپی خود توسط آمریکا می‌داند.

پاک سرشت  با بیان اینکه یقیناً تنها راه برون رفت از مشکلات جان اسلام از جمله فلسطین ، لبنان ، عراق و ... در گرو وحدت و اتحاد جهان اسلام استگفت:  اگر این امر مهم محقق شود جهان اسلام می تواند پوزه همه استعماگران را به خاک بمالد  و زمینه های حکومت عدل جهانی را فراهم نماید.

ارسال نظرات