تکیه بر توان داخلی رمز نفوذ منطقه ای و فرامنطقه ای ایران

حال که دشمن منتظر یک لحظه غفلت ماست تا ما را نابود کند، ما بایستی در این جنگ اقتصادی ؛ با تکیه بر ظرفیت های داخلی ، برای همیشه شر استکبار را از سر همه مستضعفان منطقه وجهان کوتاه کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۹۹۷۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "حامد شیرخدا"، کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در خصوص نفوذ منقطقه ای و فرا منطقه ای ایران گفت:یوم الله یا روز خدا روزی است که در آن ائمه باطل در مقابل ائمه حق شکست خورده اند و یا به تعبیری دیگر تمام روزهای دارای عظمت در تاریخ زندگی بشر است. پیروزی بزرگ اسلام در قرن بیستم و تشکیل حکومت اسلامی ایران و در طول حیات خود پیروزی های پی در پی و شکوهمندی داشته است که هر کدام "یوم الله " بوده اند و یکی از این ایام سیزده آبان است که در دل خود سه یوم الله دارد و از همه مهمتر روز استکبارستیزی است.

وی اظهار کرد:استکبارستیزی از لحاظ مبانی قرآنی (قاعده نفی سبیل، اشداء علی الکفار رحماء بینهم ، فقاتلوا ائمه الکفر و ...) و مبانی عقلی (لازمه حیات والای انسان و کرامت انسان و پذیرش ظلم و استکبار که قبح عقلی دارد) امری پسندیده و تعالی بخش است.

این کارشناس مسائل بین الملل افزود:در مبانی حقوق بین الملل داریم که هیچ کشوری به طور صد در صد قابل اعتماد نیست اما برخی کشورها صد در صد غیر اعتماداند. زمانی که به تاریخ نگاه می کنیم از کودتای ۲۸مرداد ۱۳۳۲ تا همین تحریم های ظالمانه همه نشان از غیر قابل اعتماد بودن امریکا دارد.

شیرخدا تصریح کرد:همه دلایل مذکور استکبار ستیزی را به دلیل ؛ قدرت آفرینی ، عامل اصلی مانایی انقلاب اسلامی و به عنوان یک ضرورت حفظ انقلاب و بانی توسعه عمق راهبردی  نظام جمهوری اسلامی ایران و به عنوان یک اصل راهبردی و استراتژیک به ما می شناساند.

وی گفت:آنهایی که از تسخیر لانه جاسوسی امریکا و به قول حضرت امام (ره) انقلاب دوم نادم و پشیمان هستند بدون شک استکبار ستیزی را بعنوان یک تاکتیک برای رسیدن  به مطامع و منافع شخصی خود انتخاب کرده بودند و در عصر حاضر با اینکه دشمنی های دشمن است اما می گویند امریکا عوض شده است و ما بایستی به این دشمنی ها پایان دهیم در حالی که خودشان عوض شده اند و نمی دانند یا نمی خواهند بدانند.

وی اظهار کرد:کلام آخر ؛ حال که دشمن منتظر یک لحظه غفلت ماست تا ما را نابود کند و جمهوری اسلامی هم حیات خود را در راهبرد حیاتی خود که همان استکبارستیزی است، می داند بایستی در این جنگ اقتصادی که ترکش آخر دشمن است ؛ با تکیه بر ظرفیت های داخلی و عدم پیوند پیشرفت کشور به بیرون ، برای همیشه شر استکبار به سرکردگی امریکا را از سر همه مستضعفان منطقه وجهان کوتاه کنیم و به فضل خدا شکوفایی مجدد تمدن اسلامی ایرانی را شاهد باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار