خبرهای داغ:

انتصاب رییس کمیته روستایی و عشایری فدارسیون هندبال

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون طی حکمی جابر قمی را به سمت رییس کمیته عشایری روستایی فدراسیون هندبال منصوب کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۹۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
انتصاب رییس کمیته روستایی و عشایری فدارسیون هندبالبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علیرضا پاکدل با اشاره به اینکه تلاش فدراسیون در راستای همگانی کردن رشته هندبال، توجه به روستا‌ها و عشایر و آموزش آن‌ها با توجه به زیر ساخت‌های موجود در کشور امری ضروری است، گفت: بعد از ابلاغ وزارت ورزش و جوانان سریعا کمیته روستایی و عشایری را تشکیل دادیم.
وی با بیان اینکه راه اندازی این کمیته در تمامی استان‌های کشور و سپس پرداختن به بحث آموزش و برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات در بین این جامعه زحمتکش و محروم کشور از اولویت برنامه‌های فدراسیون است، افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی هرچه بیشتر اداره کل روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون هندبال در راستای اجرای برنامه‌ها بتوانیم گام‌های بلندی را در این حوزه برداریم.
شایان ذکر است در ادامه مدیر کل ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه روستایی و عشایری در طول یکسال گذشته در هندبال کشور، ابراز کرد: خوشبختانه فدراسیون هندبال از فدراسیون‌های پیش رو در تشکیل این کمیته است که باید تلاش کنید که رشته جذاب هندبال را ابتدا به صورت پایلوت در چند استان و سپس به صورت فراگیر در نقاط روستایی و عشایری کشور گسترش دهید.
حجتی ضمن بیان این مطلب که آموزش و آشنایی جامعه هدف در این رشته ورزشی از اهم موارد است، اظهار کرد: تجهیزات ورزشی هندبال در این کمیته از الزامات است که در راستای برآورد کردن آن اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: در یک بازه ۴ یا ۵ ساله و با برنامه ریزی مدون بتوان هندبال را در بین روستا‌ها و عشایر کشور گسترش داد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار