به دنبال اقدام رئیس جمهور فرانسه صورت گرفت

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور در محکومیت اقدام ضد اسلامی امانوئل مکرون

سازمازمان بسیج هنرمندان کشور در پی اقدام اخیر امانوئل مکرون رئیس جمهور کشور فرانسه در حمایت از یک معلم که تصاویر موهون از پیامبر اسلام را در کلاس درس به نمایش می گذاشت، بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۲۸۸۹۵۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور در محکومیت اقدام ضد اسلامی امانوئل مکرونبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، سازمازمان بسیج هنرمندان کشور در پی اقدام اخیر امانوئل مکرون رئیس جمهور کشور فرانسه در حمایت از یک معلم که تصاویر موهون از پیامبر اسلام را در کلاس درس به نمایش می گذاشت، بیانیه صادر کرد متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

                                                                                        بسمه تعالی
                               باور کنیم ملک خدارا که سرمد است     باور کنیم سکه به نام محمد است

هنوز بر فراز قله ی بعثت خویش ایستاده است و صدای رسالتش زنده تر ازهمیشه از  فراز ماذنه ها به گوش میرسد. خورشیدی که ابرهای جهالت  و نسیان انسان غفلت زده نمی تواند نورحقیقتش را پنهان کند.  خورشیدی که بولهبان زمانه دیگربار ، حقیقتش را تاب نیاورند. می خواستند تاریخ را بازگردانند به کوچه های مکه و خاکستری که مشرکان برشانه هایش پاشید اما تاریخ دیگر نه آن تاریخ است و زمانه دیگر نه آن زمانه که اینک امت اسلام تکثیر شده است و جهان در آستانه ی تمدن بزرگ اسلامی است.

حکایت غریبی است جماعتی که فریاد شوم و گوشخراش صلح و حقوق بشر و آزادی شان گوش فلک را کر کرده است، به ساحت بزرگترین و آخرین و مهربانترین رسول منادی آزادی و آزادگی و نجات انسانها بی حرمتی می کنند تا نقشه های شیطانی شان چند روزی دوام داشته باشد و چه نخ نما شده است نیات پلید و ضد بشری این ملحدان پست و عروسکان خیمه شب بازی صهیونیسم. اما بولهبان زمان بدانند که هر چه مکر کنند خداوند متعال مکرشان را به خودشان باز می گرداند : تبت یدا ابی لهب وتب.

ما هنرمندان بسیجی و متعهد با قلبی سرشار از عشق به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام، اهانت نشریه مزدور شارلی ابدو حاکمان بی کفایت فرانسه را در هتک حرمت به ساحت مقدس اشرف کائنات محمد مصطفی  محکوم نموده و از همه هنرمندان جهان اسلام می خواهیم با وحدت و همدلی و با تولید آثار فاخرو ماندگار، نقش تاریخی خود را در افشای چهره ی نفاق و تزویر صهیونیسم، این غده چرکین استکبار جهانی در تضییع اخلاق، معنویت و کرامت انسانی ایفا نمایند .  

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار