بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان

سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان در محکومیت مواضع اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۸۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مجموعه جامعه ورزشکاران استان کردستان باصدور بیانیه‌ای اظهارات رئیس جمهور ملعون فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را محکوم کردند.
متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَإِذَا رَآکَ الَّذِینَ کَفَرُوا إِنْ یَتَّخِذُونَکَ إِلَّا هُزُوًا أَهَٰذَا الَّذِی یَذْکُرُ آلِهَتَکُمْ وَهُمْ بِذِکْرِ الرَّحْمَٰنِ هُمْ کَافِرُونَ» انبیاء ۳۶

و هرگاه کفّار تورا ببینند، کارى غیر از به استهزا گرفتن تو ندارند، (با همدیگر مى‌گویند:) آیا این است آنکه خدایان شمارا (به بدى) یاد مى‌کند؟ در حالى که (این کافران) خودشان، یاد خداى رحمان را منکرند (و به او کفر مى‌ورزند).

سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس جمهور فرانسه و اصرار این مقام فرانسوی بر ادامه اهانت و حرمت شکنی علیه ساحت منور و مکرم پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله) بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد.

این توهین آشکار و بی‌شرمانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و دین مبین اسلام در حالی است که اسلام دین آزادی، برابری و برادری است و ارمغان اسلام برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان همواره آزادی و امنیت بوده است و دین مبین اسلام هرگونه توهین به مقدسات دیگر ادیان آسمانی را حرام می‌داند.

قطعاً این‌گونه اقدامات برای ایجاد عصبانیت میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی و تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا است، اما این جسارت‌ها گرد و غباری بیش نیست و بر نورانیت جاودان آن حضرت اثری نخواهد داشت و بر خلاف باور منتشرکنندگان آن، موجبات بیداری و وحدت بیشتر جوامع انسانی و اسلامی شده و چیزی از ارزش‌های سراج منیر نمی‌تواند بکاهد و به سروده سعدی:

شب پره گر وصل آفتاب نخواهد
رونق بازار آفتاب نکاهد

جامعه بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش و جوانان استان کردستان بهمراه مسلمانان جهان اقدام شنیع سران کشور فرانسه و سخنان نخست وزیر آن کشور را شدیدا محکوم می‌کند و انزجار خویش را از اهداف و انگیزه‌های شوم مستکبران و دین ستیزان عالم در تفرقه افکنی، قداست زدائی و فتنه انگیزی در میان امت‌های اسلامی ابراز می‌دارد.

سازمان بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش وجوانان استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات