خبرهای داغ:
جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی نهاوند:

نباید حل مشکلات را به داشتن رابطه با دشمن گره بزنیم

جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی نهاوند با بیان اینکه نباید حل مشکلات را به داشتن رابطه با دشمن گره بزنیم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند علاج مشکلات در داخل است.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۷۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

نباید حل مشکلات را به داشتن رابطه با دشمن گره بزنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، عباس جلالی در جمع بسیجیان روستای بالاجوب اظهار کرد: مهمترین سلاح اعتقاد به هدفی است که ما حاضر هستیم جان خود را فدای این هدف و آرمان و ارزش‌های اسلامی و انقلابی کنیم؛ نه سلاح مزاکره و تعامل با کدخدا، چراکه به فرموده قرآن کریم و معصومین(ع) و امامین انقلاب و شهدا مذاکره و تعامل با دشمن ممنوع است

وی با اشاره به وظیفه روشنگری و بصیرت‌افزایی در بسیج افزود: امروز باید به دنبال بصیرت‌افزایی و آگاه‎سازی بیش از پیش مردم باشیم.

جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول نهاوند ابراز داشت: استکبار جهانی هر چه در توان داشته برای دشمنی با اسلام به کار گرفته و مذاکره با دشمن به فرموده مقام معظم رهبری باعث کم شدن دشمنی او با ما نمی‌شود بلکه باعث دشمنی بیشتر و جلو آمدن دشمن می‌شود.

وی با اشاره به سخن سردار شهید «حاج حسین همدانی» بیان کرد: به طور قطع «شهدا ما را به خاطر رابطه با آمریکا محاکمه خواهند کرد».

جلالی با بیان اینکه نباید حل مشکلات را به داشتن رابطه با دشمن گره بزنیم، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند ودر بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکید شده علاج مشکلات در داخل است نه خارج از مرزها.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت گفت: دین شهید «سلیمانی» نه تنها  بر گردن همه ما  بلکه دیگر کشورهای مقاومت نیز هست که راه این بزرگوار را ادامه دهیم و با مدیریت جهادی و استقامت مشکلات را حل کنیم.

جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول نهاوند با اشاره به آمادگی بسیجیان برای جانفشانی برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: بسیجیان فدایی و پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی این مردم و نظام هستند و هر کجا نیاز باشد در میدان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار